Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....

siatistis paulos 1

Του Μητροπολίτη Σιατίστης Παύλου | romfea.gr

Εὑρισκόμουν στήν Μυτιλήνη ὅταν πληροφορήθηκα τή νέα ἀήθη ἐπίθεση στό πρόσωπο μου, ἀπό τόν Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο!
Ὁ Μητροπολίτης Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος θέλησε νά ὁλοκληρώσει τήν πνευματική του προετοιμασία ἐν ὄψει τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς ἐκτοξεύοντας μιά δεινή καί συνειδητή συκοφαντία ἐναντίον ἑνός ἐπισκόπου, τοῦ Μητροπολίτου Σιατίστης Παύλου, μέ τό σχόλιο «Τι κρίμα! Ένας Μητροπολίτης ὑπερασπιστής των Gays!» ἐξ αἰτίας τοῦ γεγονότος ὅτι κάποιος ἤ κάποια δικηγόρος χρησιμοποίησε κείμενα μου εἰς τήν ἐναντίον του δίκη.
Δέν ξέρω ποιά κείμενα μου χρησιμοποιήθηκαν, ἀλλά δέν ὑπάρχει οὔτε ἕνα πού νά ὑπερασπίζεται τήν ὁμοφυλοφιλία καί τούς ὁμοφυλόφιλους.
Ὑπάρχει βέβαια κείμενό μου πού καταδικάζει ἀνεπιφύλακτα τή χρησιμοποίηση τῆς λέξης «φτῦστε τους» ἐκ μέρους τοῦ Μητροπολίτου Καλαβρύτων, εἴτε αὐτή ἀφορᾶ τούς ὁμοφυλόφιλους, εἴτε τούς πολιτικούς, πού ἀπετἐλεσε καί τήν αἰχμή τῆς ὑπερασπιστικῆς του γραμμῆς.
Αὐτή ἡ διαφοροποίηση δέν σημαίνει ἐκ μέρους μου ἀποδοχή τῆς ὁμοφυλοφιλίας, οὔτε ἔγκριση τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς ζωῆς, ἀλλά ἀπόρριψη τῆς δικῆς του ὕβρεως.

Ὁ λαός τοῦ Θεοῦ γνωρίζει τίς ἀπόψεις μου ἀπό κείμενα καί ὁμιλίες μου καί δέν περίμενε τόν Καλαβρύτων νά μάθει.
Γνωρίζει πάρα πολύ καλά καί ὁ ἴδιος ὁ Καλαβρύτων ποιές εἶναι οἱ θέσεις μου καί γι’αὐτό ὀνόμασα τόν ἰσχυρισμό του «δεινή» καί τώρα προσθέτω «και ἄνανδρη συκοφαντία».
Βέβαια εἶναι ὁ ἄνθρωπος πού δέν ξεχνάει ποτέ κάθε διαφωνία μέ τίς ἀπόψεις του καί ψάχνει εὐκαιρίες γιά νά κακουργήσει ἐναντίον παντός διαφωνοῦντος μέ αὐτόν.
Πάντοτε ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος γιά νά ἐξουδετερώσει τήν ἐναντίον του κριτική ἐπικαλεῖται τά χρόνια τῆς Ἀρχιερατείας του καί τῆς ἡλικίας του.
Ἄς τοῦ θυμίσω ὅμως τόν λόγο τῆς Ἁγίας Γραφῆς: «γῆρας τίμιον οὐ τό πολυχρόνιον, οὐδέ ἀριθμῷ ἐτῶν μεμέτρηται. Πολιά ἐστί σύνεσις ἀνθρώποις καί ἡλικία γήρως βίος ἀκηλίδωτος».
Ἡ κακία καί ἡ συκοφαντία δέν συμβαδίζουν μέ τήν σύνεση καί τήν καθαρή ζωή.
Ἀντιλαμβάνομαι ὅτι θά προσπαθήσει ἀντί νά ζητήσει ἔλεος ἀπό τόν Θεό διά τήν δεινή ἁμαρτία τῆς συκοφαντίας, -ἐγώ τόν ἔχω πρό πολλοῦ καταλάβει καί συγχωρήσει, ἀλλά μπορεῖ ποτέ ἕνας ἀλάθητος νά ζητήσει ἔλεος,- θά ἐπιχειρήσει μέ τά γνωστά δικολαβίστικα τερτίπια του νά ἀπαντήσει.
Ἁπλά δέν θά τόν ἀκολουθήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η σιωπή

  H Τεσσαρακοστή είναι εκτός από περίοδος νηστείας και περίοδος σιωπής. Η σιωπή στην Ανατολή δεν ταυτίζεται με αυτή της σύγχρονης Δύσης. Η σ...