Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Λαθροθηρία στην ορεινή Ναυπακτία,το χάλι συνεχίζεται.

Αποτέλεσμα εικόνας για laurouhria


Την αντιπάθειά μου προς το κυνήγι και τους κυνηγούς την έχω εκφράσει με πολλούς και διάφορους τρόπους.Την απέχθειά μου για την περιβαλλοντική πολιτική της "αριστερής-οικολογικής" κυβέρνησης επίσης.Ας πάμε τώρα σε πιο τοπικό επίπεδο.

Ορεινή Ναυπακτία.Κι αν θέλετε πιο συγκεκριμένα στην περιοχή περί της Δορβιτσάς Ναυπακτίας.Εκεί βασιλεύει ακόμα και σήμερα εν έτει 2017 η λαθροθηρία.Κυνήγι ζαρκαδιού,κυνήγι βραδινό,κυνήγι με χιόνι,κυνήγι εκτός κυνηγετικής περιοδου.Τελευταία φορά  που είδα το νόμο αυτά απαγορεύονται έτσι,δεν είναι;



Και ρωτάω.Αυτή η ρημάδα η κυβέρνηση έχει σκοπό να εφαρμόσει ο,τιδήποτε από αυτά που έχει υποσχεθεί;Ο εκεί δασάρχης έχει σκοπό να κάνει τίποτα επί του θέματος;Υπάρχει κάποιος κυνηγετικός σύλλογος να ασχοληθεί με τους λαθροθήρες;Καμιά οικολογική οργάνωση της περιοχής ασχολείται ή ασχολούνται κι αυτοί μόνο με γάτες,σκύλους και λοιπά κατοικίδια;

Τέλος πάντων,επειδή με παίρνουν κάθε τρεις και λίγο τηλέφωνο από το χωριό(είναι που είναι λίγοι οι κάτοικοι τους πρήζει από πάνω και ο κάθε βλάκας) και μου τα λένε,ας μαζευτούν κάποιοι.Υπάρχουν κανόνες για το κυνήγι(όχι ότι στο νόμιμο κυνήγι έχω κάποια συμπάθεια)ας τους σεβαστούν.Και κάτι ακόμα.Όσο κι μεγαλώνει ο αριθμός των θηραμάτων,το...άλλο(που είναι και η πραγματική αιτία)παραμένει μικρό!

Επειδή από δω και πέρα θα έχω μια πιο ενεργή ενασχόληση με τα της Ναυπακτίας,θα τα ξαναπούμε πιο λεπτομερώς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο Ιούδας, το μύρο

  Στην οικία του Σίμωνα του Λεπρού, μια γυναίκα λούζει τον Χριστό με ακριβό μύρο. Οι μαθητές διαμαρτύρονται: γιατί τέτοια σπατάλη; Δε θα ήτα...