Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Ο Μικρός Ήρωας


10 σχόλια:

  1. Γεια σου Παπα-Κωστα μου! ο Νικος ειμαι! Πως εισαι? Δεν εχω διαβασει ποτε ιστοριες με τον Γιωργο Θαλασση. Ξερω μονο οτι ειναι κατι αναλογο με τον Καπταιν Αμερικα των Αμερικανων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είχε καθόλου υπερδυνάμεις,μόνο το θάρρος και το μυαλό του.Όμορφες ιστορίες.Κάποια στιγμή έγινε και θεατρικό.Όλες οι ιστορίες διαδραματίζονταν στην Κατοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εβλεπα σε μια εκπομπη την φυγοκεντρο οτι στον β παγκοσμιο πολεμο καναν οντως πειραματα να δημιουργησουν τον υπερστρατιωτη. Δεν ηταν μονο μυθοπλασια των κομικς. Γινοταν καποια χορηγηση αναβολικων ουσιων στους στρατιωτες. Λεγαν οτι και ο Χιτλερ ντοπαριζοταν. Για αυτο εκανε ολες αυτες τις σπασμωδικες κινησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά οι Ναζί είχαν πειραματιστεί τόσο με την επιστήμη όσο και με τη μαγεία και τον αποκρυφισμό.Γι'αυτό σκοτώθηκαν Αμερικάνοι και Ρώσοι ποιος θα πρωτοπάρει τους επιστήμονες της Γερμανίας μετά τον πόλεμο

      Διαγραφή
    2. Ναι! Το γνωριζω! Ειδικα ο Χιτλερ λεγαν οτι δεχοταν εντολες απο καποιους θιβετιανους μοναχους με πρασινα γαντια. Θεωρητικα μπορει να ηταν μελη του λευκου αδελφατου. ο πρωτος μου πνευματικος μου ειχε πει οτι ο Χιτλερ ουσιαστικα επαιρνε εντολες απο τους σιωνιστες. Ο ιδιος ειχε εβραικη καταγωγη. Εχω στα χερια μου ενα βιβλιο των εκδοσεων Ο ΣΩΤΗΡ. ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ του Θεολογου ΝΙΚΟΛΑΟΥ Π. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ. Μεσα ο συγγραφεας αναφερει οτι ο dr. Kepler ειχε δει οτι το ονομα ADOLF HITLER βγαζει λεξαριθμο 666

      Διαγραφή
    3. Είχε στείλει μια αποστολή στο Θιβέτ ο Χίτλερ.Έψαχναν να βρουν τις απαρχές των Αρείων. Ενδιαφέροντα τα στοιχεία.

      Διαγραφή
    4. Πανω σε ολα αυτα επιβεβαιωνονται οι Αγιοι Αποστολοι που εγραφαν στις επιστολες τους οτι θα εμφανιστουν πολλοι αντιχριστοι πριν την ελευση του τελευταιου αντιχριστου. Επισης λεγαν οτι τον Χιτλερ και των Σταλιν τους δασκαλευε ο Γκουρτζιεφ. Απο τον Γκουρτζιεφ ειχε παρει και τη σβαστιγκα.

      Διαγραφή
    5. Κι εγώ διάβασα ότι ο Χίτλερ ανήκε στο τάγμα της Θούλης, που ήταν παρακλάδι του Ινδουισμού, και ότι η σβάστικα είναι ο τροχός του Σίβα. Αυτά τα καταθέτει ως αυτόπτης μάρτυρας ο συγγραφέας στο βιβλίο "Οι γκουρού, ο νέος και ο πατήρ Παΐσιος"

      π. Βασίλειος Μαυρίδης

      Διαγραφή
    6. Σίγουρα δεν ήταν απλή περίπτωση ο Αδόλφος...

      Διαγραφή
    7. Δυστυχως Πατερες μου ο Χιτλερ ηταν ενας απο τους πολλους αντιχριστους της ιστοριας. Τα χειροτερα μας περιμενουν γιατι απο οτι λενε οι αγιοι και οι γερονταδες επερχεται ο τριτος παγκοσμιος πολεμος και μας περιμενουν πολλα δεινα. ο τελευταιος αντιχριστος που θα εμφανιστει θα ειναι ο χειροτερος μαγος και ο πιο διαβολικος επιστημονας. Πρεπει να προσευχηθουμε στον Χριστο και τη Παναγια μητερα του να μας προφυλαξουν απο τα επερχομενα δεινα.

      Διαγραφή

Σάββατο του Λαζάρου

  Όταν ο Χριστός έμαθε πως ο Λάζαρος πέθανε, δάκρυσε. Και όσοι ήταν γύρω Του θαύμασαν πόσο αγαπούσε ο Χριστός τον φίλο Του. Αργότερα, όταν ο...