romfea.gr
«Του Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής, η οικουμένη και πάντες οι κατοικούντες εν αυτή..»
Διαβάζοντας το σημερινό ανάγνωσμα της Παλαιάς Διαθήκης (Ιωβ. 25.1-30.31) μεταξύ άλλων αναφέρει: «ἐὰν συναγάγῃ ὥσπερ γῆν ἀργύριον, ἴσα δὲ πηλῷ ἑτοιμάσῃ χρυσίον, ταῦτα πάντα δίκαιοι περιποιήσονται, τὰ δὲ χρήματα αὐτοῦ ἀληθινοὶ καθέξουσιν.» (Ιωβ. 27. 16-17)
Σε απλή μετάφραση: «Εάν κανείς από αυτούς συγκεντρώσει πολύ αργύριον ωσάν το χώμα της γης και συσσώρευση χρυσόν ωσάν την λάσπη, όλα αυτά θα περιέλθουν εις την κυριότητα των δικαίων. Τα χρήματά του θα γίνουν κτήμα των ειλικρινών και εντίμων ανθρώπων.»
Πρέπει να δούμε όλοι οι άνθρωποι χριστιανοί και μη, την σημερινή παγκόσμια κρίση μέσα από το πρίσμα της Αγίας Γραφής, ουτοσώστε να πάρουμε μόνοι τις σωστές απαντήσεις, το γιατί βιώνουμε αυτή την κρίση και πως θα βγούμε από αυτήν που είναι το σημαντικότερο και ωφέλιμο γι’ όλους.
Αυτή η κρίση προκλήθηκε για έναν λόγο, όπως άκουσα μια Αμερικανίδα οικονομολόγο να λέει, ότι αιτία αυτής της κρίσης, είναι η πλεονεξία των ανθρώπων, που κατά τον Απόστολο Παύλο η «πλεονεξίαν ήτις εστίν ειδωλολατρία».
Έτσι διαβάζοντας το ανάγνωσμα του Ιώβ, μια σκέψη έρχεται στο μυαλό, ότι ο Θεός μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανατρέψει το παγκόσμιο γίγνεσθαι ένεκα των δικαίων.
Οφείλουμε εμείς οι χριστιανοί να μην κατακρίνουμε αυτούς που έχουν τον πλούτο, αλλά να ευαρεστούμε τον Θεό μη αγαπώντας τον πλούτο, διότι ο πλούτος για εμάς τους Χριστιανούς είναι ο ίδιος ο Θεός, και μόνο τότε ο Θεός θα εμπιστευθεί τον πλούτο στους δικαίους.
«Δικαιοσύνη μάθετε οι ενοικούντες επί της γης» μας λέει ο Προφήτης Ησαΐας, αλλά και εάν κάποιοι δεν γνωρίζουν πως είναι η δικαιοσύνη του Θεού, είναι το να θέλουμε για τον εαυτό μας τα κατώτερα και για τους άλλους τα ανώτερα..
Κλείνοντας ίσως κάποιοι να απορήσουν για το τίτλο του κειμένου, όμως όλη η ζωή του Ιώβ ήταν και είναι ανατροπή για το παγκόσμιο γίγνεσθαι, διότι όταν τα έχασε όλα δεν γόγγυσε, και συνέπεια όλων αυτών ήταν να του δώσει ο Θεός και πάλι όλο τον πλούτο πνευματικό και υλικό, ως δίκαιο στα μάτια όλων των ανθρώπων.
Ο Λικμήτωρ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου