georgianjournal
Η 10η Οκτωβρίου 1872 σηματοδοτεί τη γέννηση του γεωργιανού σιδηροδρόμου. Η κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει τη Μαύρη με την Κασπία Θάλασσα άρχισε το 1865.
Η 10η Οκτωβρίου 1872 σηματοδοτεί τη γέννηση του γεωργιανού σιδηροδρόμου. Η κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει τη Μαύρη με την Κασπία Θάλασσα άρχισε το 1865.
Σιδηροδρομικός Σταθμός της Τιφλίδας
Το 1871 άρχισε να λειτουργεί ο σιδηρόδρομος μεταξύ Πότι και Κβιρίλα (σημερινή Ζεσταπόνη).
Το πρώτο επιβατικό τρένο που κατασκευάστηκε στη Γαλλία στο εργοστάσιο της Bonefond (Ch. Bonnefond presi Paris) ξεκίνησε στις 10 Οκτωβρίου 1872, από την πόλη Πότι, στο λιμάνι της δυτικής Γεωργίας, στην Τιφλίδα.
Από αυτή την κεντρική γραμμή, το σιδηροδρομικό δίκτυο επεκτάθηκε.
Ο σιδηροδρομικός σταθμός Τιφλίδας-Πότι, ο οποίος ήταν ο πρώτος σιδηρόδρομος στην Υπερκαυκασία, χτίστηκε από την πρωτοβουλία του Γεωργιανού πρωτοπόρου Niko Nikoladze.Ο Νίκο Νικολάτζε θεωρήθηκε ως ο πατέρας της τεχνικής προόδου στη Γεωργία για την υλοποίηση πρωτοποριακών και προοδευτικών έργων στη χώρα.
Η σιδηροδρομική γραμμή από την Τιφλίδα προς το Μπακού άρχισε να λειτουργεί το 1883, μέσω της οποίας μεταφέρθηκε πετρέλαιο από το Αζερμπαϊτζάν στο λιμάνι Μπατούμι της Γεωργίας. Το 1899 δημιουργήθηκε επίσης ο σιδηρόδρομος που συνδέει τη Γεωργία και την Αρμενία.
Ατμομηχανή που κατασκευάστηκε από τη Ford
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου