Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Πειραιώς και Αργολίδος:Μια ωραία ατμόσφαιρα!

argol pireos
Επιστολή απάντηση στον Μητροπολίτη Αργολίδος κ. Νεκτάριο, απέστειλε ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ.
Ο κ. Σεραφείμ στην μακροσκελή επίστολή του, απαντά στις κατηγορίες του Μητροπολίτη Αργολίδος κατά του προσώπου του.


"Προσεύχομαι ὁ Θεὸς νὰ Σᾶς συγχωρήσει γιὰ τὴν ἐμπάθεια Σας καὶ δυστυχῶς τὴν ὑποκρυπτόμενη σκοπιμότητα τῆς ἐπιστολῆς Σας, ποὺ μόνο Ἐσεῖς γνωρίζετε!" - αναφέρει μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Πειραιώς προς τον Μητροπολίτη Αργολίδος.


Η επιστολή του Αργολίδος:

trikalavoice.gr

Η απάντηση του Πειραιώς:
romfea.gr


4 σχόλια:

  1. Ήμουν βέβαιος πως θα απαντήσει ο Σεβ. Πειραιώς. Πολύ καλά έκανε βεβαίως. Αν και τεράστια η απάντηση αξίζει να την διαβάσει κανείς διότι είναι γεμάτη επιχειρήματα τεκμηριωμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω συμπάθεια σε κάποιον από τους δύο.Δεν μου άρεσε το ύφος της επιστολής του Αργολίδος.Και γενικά δεν μου αρέσουν αυτές οι δεσποτικές κόντρες.

      Διαγραφή
  2. Εγω το βλεπω σαν δειγμα υγειους ασθενειας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημιουργώντας μια κόλαση δική μας

Μπορεί οι άνθρωποι να υποστηρίζουν πως κυνηγούν ή αποζητούν έναν παράδεισο αλλά συνήθως αυτό που πραγματικά επιθυμούν είναι η κόλαση. Πολλές...