Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Γλίτωσες από έναν σκάρτο...

6 σχόλια:

  1. Δεν με βρίσκει σύμφωνη η ρήση. Νομίζω ότι γράφθηκε απο άνθρωπο κυριευμένο απο την επάρατη νόσο της υπερηφανείας. Και διερωτώμαι. Όποιος δηλαδή δεν έχει καλή γνώμη για μένα, την τρισάλθια και ελεινή, τον κατατάσσω στους σκάρτους ανθρώπους και τον απαλάσσω της προσευχής μου και της έννοιας μου;;; Πολύ σκληρό απο μέρους μου και πολύ άδικο για έναν ομοιοπαθή συνάνθρωπό μου, που υπόκειται συνεχώς όπως και γω στην περίπτωση του λάθους. Ο Θεός να με ελεήσει την τάλαινα απο τέτοιο λογισμό.
    Εκτός και αν δεν το κατάλαβα καλά... έχω τα χρονάκια μου. Εσύ παπά μου που ΄σαι λεβέντης πως το κατάλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πού κι ως πού κάποιος που είναι σκάρτος μένει εκτός των προσευχών μας;
      Αλλά αν κάποιος σχηματίσει γνώμη για σένα ή ακόμα χειρότερα την αλλάξει βασιζόμενος μόνο σε λόγια τρίτων δεν είναι κάποιος για τον οποίο αξίζει να πληγωθείς.

      Διαγραφή
  2. Να πληγωθέι η υπερηφάνεια μου εννοείς;; Γίνεται κάποιον να τον θεωρώ σκάρτο και συνάμα να τον σέβομαι ως εικόνα του Θεού;; ή θα λέω "Κύριε ελέησον και αυτόν τον σκάρτο";;. Δεν λέω θα είμαι καλύτερη απο τον Φαρισαίο στην δεύτερη περίπτωση, γιατί θα δείχνω και κάποιο οίκτο.
    Δεν ξέρω παπά μου μάλλον στραβά το είδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται.Θέλιε προσπάθεια αλλά γίνεται.

      Μην πεις "τον σκάρτο".Πες "αυτόν που μου φέρθηκε σκάρτα".Άλλο το ένα άλλο το άλλο.Ή μην πεις τίποτα.Πες απλά "ελέησέ τον".
      Πολλή ανάλυση κάνουμε.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Κόσμε των "εμείς και των σκάρτων".
    Ξημέρωσα και σήμερα, η σκάρτη.
    Θεέ μου κάνε ποτέ να μην γνωρίσω ή ξεχωρίσω σκάρτο άνθρωπο, αλλά να γνωρίσω καλά τον σκάρτο μου παλιάνθρωπο μέσα μου.
    Σε ευχαριστώ παπά μου για την απάντηση σου.
    Ο Θεός να μας ελεήσει... έτσι σκέτα και απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Εμείς και οι σκάρτοι είναι ο κόσμος.Απλά αλλάζει το ποιοι είναι "εμείς" και ποιοι οι "σκάρτοι"...

      Διαγραφή

Ασ' τον να κάνει ό,τι θέλει, άντρας είναι

Κάθε φορά που ακούω -και είναι πολλές οι φορές αυτές- μια μάνα να λέει: "άσ'το το παιδί να κάνει ότι θέλει, άντρας είναι" για ...