Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Των Αγίων Πάντων

Αποτέλεσμα εικόνας για sunday of all saints

Των Αγίων Πάντων σήμερα και ο Χριστός μας λέει ξεκάθαρα:«Όποιος ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους ότι ανήκει σ΄ εμένα, θα τον αναγνωρίσω κι εγώ για δικόν μου μπροστά στον ουράνιο Πατέρα μου. Όποιος όμως με απαρνηθεί μπροστά στους ανθρώπους, θα τον απαρνηθώ κι εγώ μπροστά στον ουράνιο Πατέρα μου». «Όποιος αγαπάει τον πατέρα του ή τη μάνα του παραπάνω από μένα, δεν είναι άξιος για μαθητής μου. Κι όποιος αγαπάει το γιο του ή τη θυγατέρα του παραπάνω από μένα, δεν είναι άξιος για μαθητής μου. Επίσης όποιος δεν παίρνει το σταυρό του και δε με ακολουθεί, δεν είναι άξιος για μαθητής μου». 

Η ομολογία της Πίστεως είναι που θα μας ανοίξει το δρόμο για τη Βασιλεία του Θεού.Η πίστη ότι ο Χριστός είναι ο ίδιος ο Θεός και όχι κάποιος δάσκαλος ή προφήτης ή φιλόσοφος.

Η ομολογία αυτή κάποτε δίνεται με τα μαρτύρια,κάποτε με εγκατάλειψη των ανέσεων του κόσμου και τον ασκητισμό κάποτε ακόμα και με την προσποίηση τρέλας.



Συνήθως όμως,και αυτό γίνεται ώστε να μην έχουμε τη δικαιολογία του πολύ δύσκολου έργου,έχει να κάνει με τη θέση που παίρνουμε σε κάθε στιγμή της ζωής μας.Στο χώρο εργασίας,στην οικογένεις,στις παρέες,παντού.Έχει να κάνει με τη θέση που παίρνουμε σε σχέση με τον κόσμο και τον Χριστό.Με ποιον επιλέγουμε να είμαστε,ποιος είναι ο σημαντικότερος για μας.

Δεν χωράνε μισόλογα,συμβιβασμοί και δουλοπρέπειες εδώ.Είναι ξεκάθαρο τι ζητά από εμάς ο Χριστός σήμερα.Και είναι το ίδιο ξεκάθαρο που οδηγεί η μία επιλογή και πού η άλλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημιουργώντας μια κόλαση δική μας

Μπορεί οι άνθρωποι να υποστηρίζουν πως κυνηγούν ή αποζητούν έναν παράδεισο αλλά συνήθως αυτό που πραγματικά επιθυμούν είναι η κόλαση. Πολλές...