Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

5 χρόνια ήδη πέρασαν

Παύλος_Φύσσας.jpeg.jpeg
xristianiki.gr

Το Κίνημα της Χριστιανικής Δημοκρατίας, με αφορμή τη συμπλήρωση πέντε χρόνων από τη δολοφονία του μουσικού Παύλου Φύσσα, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

5 χρόνια ήδη πέρασαν από την ειδεχθή και άνανδρη δολοφονία του νέου σε ηλικία και αντιφασίστα μουσικού της χιπ-χοπ Παύλου Φύσσα από τον Γ. Ρουπακιά, οικονομικό υπεύθυνο τότε της Τ.Ο. Νίκαιας της εθνοφυλετιστικού και νεο-εθνικοσοσιαλιστικού χαρακτήρα οργάνωσης, της «Χρυσής Αυγής».
Ως Κίνημα της Χ.Δ. επισημαίνουμε τα ακόλουθα σχετικά με το γεγονός:
1. Ο Παύλος Φύσσας είναι θύμα της τυφλής δολοφονικής βίας που εκπορεύεται από ιδεολογίες τυφλού φανατισμού και μίσους όπως είναι τα νεοφασιστικά ρεύματα. Τα μορφώματα αυτά όχι μόνο δεν προσφέρουν ένα πλαίσιο αντίθεσης στην νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση, αλλά αντιθέτως παραμορφώνουν την ελληνική παράδοση και ταυτότητα και την καθιστούν ιδεολογικό εργαλείο ενός απεχθούς μηδενιστικού ρεύματος που αναπτύχθηκε στη Γερμανία του Μεσοπολέμου. Συγκεκριμένα, στην πατρίδα μας στα χρόνια των μνημονίων και της οικονομικής δυσπραγίας καθώς και της έκπτωσης των αξιών, αναδύθηκε από το μαύρο σκοτάδι και έλαβε κοινοβουλευτικό μανδύα με αξιοσημείωτο ποσοστό και με ευθύνη του λαού μας, η νέο-εθνικοσοσιαλιστική «Χρυσή Αυγή».

2. Για το Κίνημα της Χ.Δ. ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι ενώ η Εκκλησία μας καταδικάζει την ιδεολογία και τις εγκληματικές πρακτικές της οργάνωσης αυτής, εν τούτοις υπάρχουν ακόμα και κάποιοι μεμονωμένοι επίσκοποι και ιερείς που την υποστηρίζουν. 
3. Ο ίδιος ο Παύλος ήταν άνθρωπος που δεν ήταν υπέρ της βίας και της αντεκδίκησης. Σε αυτό το κλίμα τοποθετείται σήμερα και η οικογένειά του, διαχωρίζοντας τη θέση της από την κίνηση ΚΕΕΡΦΑ και καταδικάζοντας την καπηλεία του ονόματός του.
 
4. Δεν ήταν ενταγμένος σε συγκεκριμένο πολιτικό φορέα. Μπορεί να είχε τοποθετηθεί στον ευρύτερο αντιεξουσιαστικό χώρο, αλλά είχε τον δικό του πρωτότυπο λόγο. Την έντονη κοινωνική αμφισβήτηση την συνδύαζε με την αγάπη στην πατρίδα, όχι ως αφηρημένη ιδέα, αλλά για ο,τι συγκεκριμένο «συνάδει» και την προσδιορίζει ως κοινότητα: Την ιδιαίτερη πατρίδα του, τον Πειραιά, την αρχαία και τη σύγχρονη ιστορία: «Με λένε Παύλο Φύσσα από τον Περαία/ Έλληνας κι ο,τι συνάδει αυτό, όχι μια σημαία/μελανοχίτωνας γόνος του Αχιλλέα και του Καραϊσκάκη» (Τραγούδι «Ζόρια»).
5. Οι στίχοι του, έξω από τα πλαίσια της «ξύλινης γλώσσας» και της πολιτικής ορθοφροσύνης, πολλές φορές γεμάτοι με οργή εφηβική, μιλούσαν στην καρδιά των νέων ανθρώπων των λαϊκών συνοικιών του Πειραιά, που πλήττονται από την κρίση. 
6. Μεταξύ των άλλων, φέρουν ευθύνη για τη δολοφονία του και τα μέλη εκείνα ειδικού αστυνομικού σώματος (ομάδα ΔΙΑΣ) τα οποία, αν και ενημερώθηκαν για τα γεγονότα, δεν απέτρεψαν τη συμπλοκή και προμελετημένη δολοφονία ενός νέου ανθρώπου. Αποστολή της Αστυνομίας είναι, μέσω άλλωστε και του αντίστοιχου εξοπλισμού και τεχνογνωσίας που διαθέτει, κατεξοχήν η προστασία της ανθρώπινης ζωής από παρόμοιες ενέργειες. Απαράδεκτη είναι και η καθυστέρηση της δίκης των κατηγορουμένων για τη δολοφονία του.
7. Η μνήμη του νέου αυτού αντιφασίστα που χάθηκε κάθε άλλο παρά τιμάται με βεντέτες που διοργανώνουν αυτόκλητοι εκτελεστές έναντι αθώων ανθρώπων, όπως των νέων Μαν. Καπελώνη και Γ. Φουντούλη, που εκτελέστηκαν με επαγγελματικό τρόπο το Νoέμβριο του ’13, επειδή συνδέονταν με την εν λόγω οργάνωση. «Μὴ νικῶ ὑπὸ τοῦ κακοῦ, ἀλλὰ νίκα ἐν τῷ ἀγαθῷ τὸ κακόν». Επανάσταση δεν είναι οι φόνοι αθώων, επανάσταση είναι η εξέγερση εναντίον του φασισμού που βρίσκεται μέσα μας και γύρω μας, με την προάσπιση των απειλούμενων από αυτόν.
Από το Γραφείο Τύπου της Χ.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα Εισόδια της Θεοτόκου

 Οι ευσεβείς Ιωακείμ και Άννα απέκτησαν, έπειτα από πολλές προσευχές και παρά το γεγονός ότι η Άννα δεν μπορούσε να κάνει παιδιά,  επιτέλους...