Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Ο Κούρδος(απόσπασμα)



Αποτέλεσμα εικόνας για the kurd painting


sipan50

του Cigerxwin ("Η Ματωμένη Καρδιά"),ψευδώνυμο του Sheikmous Hasan

Ποιος είμαι εγώ, ρωτάτε; 
Ο Κούρδος του Κουρδιστάν, 
ένα ζωντανό ηφαίστειο, 
φωτιά και δυναμίτης 
στο πρόσωπο του εχθρού. 
Όταν έξαλλος, 
τραντάζω τα βουνά, 
οι σπίθες της οργής μου 
είναι θάνατος για τους εχθρούς μου. 
Ποιος είμαι εγώ; 


who am I, you ask ?
The kurd of Kurdistan,
a lively volcano,
fire and dynamite
in the face of enemy.
When furious,
I shake the mountains,
the sparks of my anger
are death to my foes.
Who am I ?

Μεταφορά από Ποιητικά Παλαίσματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δυσκολίες

  Οι κουβέντες για το σχέδιο και τη δικαιοσύνη του Θεού δυσκολεύονται κάθε φορά που κάποιοι γονείς θάβουν το ανήλικο ή νεαρό παιδί τους. Μα ...