Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Θύματα του καταναλωτισμού...

Αποτέλεσμα εικόνας για dog painting

Πολύ μ'αρέσει να χτυπάω αλύπητα την καταναλωτική μανία των άλλων,γράφοντας στον καινούριο υπολογιστή μου ενώ κοιτώ τα μηνύματα στο ολοκαίνουργο κινητό μου,με το οποίο αντικατέστησα την παλιατζούρα που αγόρασα πριν έξι μήνες.Πολύ μου αρέσει να ειρωνεύομαι αυτούς που στήθηκαν στην ουρά για ένα ζευγάρι μπότες,φορώντας το διακοσίων  ευρώ μπλουζάκι μου.Θα πάρω και το δεύτερο αυτοκίνητο,αυτό που έχω για πιο πρόχειρο,που του έβαλα τα τελευταία αξεσουάρ και θα οδηγήσω δυο-τρεις ώρες ώστε να ξεχαστώ από την καταναλωτική μανία των αμόρφωτων χωριατοβαλκάνιων συμπολιτών μου.Θύματα του καταναλωτισμού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο δικαστήριο

  Ο Χριστός συλλαμβάνεται, φυλακίζεται, βασανίζεται, δικάζεται και τελικά σταυρώνεται χωρίς πραγματική αιτία νομική. Ένας αθώος, ο μόνος αθώ...