Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

Ο πλεονέκτης και ο άρπαγας

Αποτέλεσμα εικόνας για saint john chrysostom

Πολλοί με κατηγορούν:"Έγινες φόρτωμα στους πλούσιους".Μα αφού εκείνοι έγιναν φόρτωμα στους φτωχούς!Εγώ έγινα ενοχλητικός όχι σε όλους τους πλούσιους,αλλά σε όσους αποκτούν και χρησιμοποιούν τα χρήματα με τρόπο κακό.Ακατάπαυστα διαλαλώ,ότι δεν τα βάζω με τον πλούσιο,αλλά με τον πλεονέκτη και τον άρπαγα.Και οι εύποροι παιδιά μου,και οι άποροι παιδιά μου·και τους πρώτους και τους δεύτερους μήτρα μ'ωδίνες τους γέννησε.Θέλεις να με λιθοβολήσεις;Είμαι έτοιμος να χύσω το αίμα μου,μόνο και μόνο για να παρεμποδίσω την αμαρτία σου.

Αγ.Ιωάννης ο Χρυσόστομος,Προς Ευτρόπιον Β΄,Η Φωνή των Πατέρων,εκδ. Ι.Μ.Παρακλήτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...