Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Δεν είμαι ασεβής ουτ'ευσεβής

(Πίνακας:Sunset On The Sea by Tamara Shturba)



Δεν είμαι ασεβής ούτε ευσεβής
δεν ζω συμφώνως προς τις εντολές
ούτε συμφώνως προς τη λογική.
Δεν είμαι ακροατής ή θεατής
δεν είμαι αφεντικό ούτε δούλος,
δεν είμαι ούτε σκλάβος ούτε ελεύθερος,
δεν είμαι αποσπασμένος από κάπου,
κι ούτε είμαι πουθενά προσκολλημένος.
Δεν είμαι μακριά από κανέναν
κι ούτε σε κάποιον βρίσκομαι κοντά.
Ούτε παράδεισος για μένα ούτε κόλαση.
Ούτε δημιουργώ,ούτε καταστρέφω.
Λίγοι καταλαβαίνουνε τα λόγια μου.
Κάνω τα πάντα μα και τίποτε δεν κάνω.

Καμπίρ(Kabir)
(Μυστικοί της Ανατολής,Γιάννης Υφαντής,εκδ.Πατάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημιουργώντας μια κόλαση δική μας

Μπορεί οι άνθρωποι να υποστηρίζουν πως κυνηγούν ή αποζητούν έναν παράδεισο αλλά συνήθως αυτό που πραγματικά επιθυμούν είναι η κόλαση. Πολλές...