Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Προσοχή στις συναναστροφές...



Ένας γέροντας είπε:
Πρέπει να φύγουμε μακριά απ'όλους όσοι δουλεύουν στην αμαρτία,έστω κι αν είναι συγγενείς ή φίλοι,έστω κι αν ακόμα έχουν το ιερατικό ή το βασιλικό αξίωμα.Γιατί η απομάκρυνση απ'όσους δουλεύουν στην αμαρτία,μας χαρίζει την παρρησία στο Θεό και τη φιλία Του
(Μικρός Ευεργετινός,Ι.Μ.Παρακλήτου)

Αν μου έλεγε κάποιος πριν 10-15 χρόνια ότι θα συνδύαζα Αγγελάκα(δεν μου άρεσαν ποτέ οι Τρύπες)με Πατέρες της Ερήμου θα τον έπαιρνα για τρελό!Βέβαια θα έπρεπε  να μου πει πρώτα ότι θα ήμουν και παπάς οπότε δε νομίζω ότι θα έφτανε καν η κουβέντα ως αυτό το σημείο!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα παπα Κώστα.Καλοτάξιδο και παντα τραγουδιστό το γλαροπούλι σου!
    Εγω δεν παλι δεν εκπλησσομαι καθόλου με την σημερινή μουσική σου επιλογή. Μια χαρά ταιριαζουν ο αετός του Αγγελακα με τον γλάρο σου.Κυριο συστατικό και των δυο, η απολυτη ελευθερία που μονο οποιος εχει σχεση με τους ουρανους μπορει να χαιρεται.Κυριολεκτικα και μεταφορικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!Ευχαριστώ πολύ!Η ελευθερία που μας δόθηκε από τον Θεό απαιτεί τόλμη και προϋποθέτει ανάληψη των ευθυνών μας.Δεν έρχεται τζάμπα.

      Διαγραφή

Το φίδι του εγωισμού

  Ο εγωισμός είναι ένα πολύ ύπουλο φίδι που συνήθως, όμως, εμφανίζεται στη γλώσσα που χρησιμοποιούμε. Και μπορούμε να καταλάβουμε πόσο μας έ...