Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020

Τα γράφω τσεκουράτα...εκτός κι αν δεν συμφέρει οπότε τα γράφω πιο ήπια



 - Μου λέει μια φίλη:"Έγραψες κάτι φοβερό την προηγούμενη εβδομάδα και μου έκανε εντύπωση.Ήθελα κάτι να σου πω γι'αυτό αλλά ξέχασα τι ήταν αυτό που είχες γράψει".Έτσι είναι τα μεγάλα κείμενα...Αφήνουν ανεξίτηλα σημάδια στο μυαλό του αναγνώστη.Δεν τα ξεχνά ποτέ.


- Υπάρχει πρόβλημα υπακοής στην Εκκλησία.Για κάποιο λόγο κανείς δεν πείθεται πως είναι καλό για την ψυχική και πνευματική κατάστασή του να προσφέρει ένα ταψί γαλακτομπούρεκο στον παπά της ενορίας...


- Ε,μετά τα χθεσινά μεγαλεία δεν καταδέχτηκα να κατεβάσω τη σακούλα με τα σκουπίδια.Λέω στη γυναίκα μου "εγώ έκανα αγιασμό με τον πρωθυπουργό και την υπουργό παιδείας και θες να κατεβάσω μια σακούλα σκουπίδια;"."Έχεις δίκιο" μου είπε και μου έδωσε και δεύτερη.Έτσι μάλιστα.


- Με τη θερμομέτρηση κανένα πρόβλημα δεν έχω.Με τη θερμιδομέτρηση όμως...εκεί υπάρχει πρόβλημα !


- Αυτοί οι Shankar-αιοι είναι μεγάλοι παίκτες ! Γι'αυτό έβαλα ολόκληρο άλμπουμ σήμερα !


- Πώς το είπε ο άρχοντας από την Κρήτη που κοπάνισε τον δάσκαλο;Του έπαιξα μια κουτουλιά;Ε,παίξε κι ένα δικαστήριο τώρα για να καταλάβουν μερικοί πως το κεφάλι το έχουμε για να σκεφτόμαστε και όχι να παίζουμε κουτουλιές.Τέτοια φαινόμενα δεν πρέπει να τα ανεχόμαστε


19 σχόλια:

  1. Μα Παπα μου ειναι πολυ απλο γιατι δεν σε τραταρουν γαλακτομπουρεκο! Δεν τα λες "ομορφα" και "γλυκα"! ο Κονανος στο προχτεσινο του βιντεο ελεγε οτι παλια οι νοικοκυρουλες τον τραταραν γλυκα, ταραμοσαλατες και ενα σωρο εδεσματα και ειχε φτασει 90 κιλα! Αν τα λες "ομορφα" και "γλυκα" στους αλλους ετσι παει! Εκεινον που δημιουργησε το χωροχρονικο συνεχες επειδη δεν τα ελεγε "ομορφα" και "γλυκα" τον κερασαν ραπισματα, φραγκελωμα, πληγες απο καρφια και λογχη και εξευτελιστικο θανατο! Ετσι ειναι! Αμα εισαι "γλυκουλης" ειναι και οι αλλοι "γλυκουληδες" μαζι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι γλύκας εγώ;Τις φωτογραφίες που ανέβασα χθες δεν τις είδες ; Χοχοχο !

      Διαγραφή
    2. Εσυ ησουν ο Ιερεας που εκανε Αγιασμο στο σχολειο που ηταν και ο Κουλης?

      Διαγραφή
    3. Γιατί λες να τα ανέβασα τα αποσπάσματα;Εγώ ήμουν !

      Διαγραφή
    4. α! ωραια! Κοιτα να δεις κατι πραγματα! Και εβλεπα τον πρωθυπουργο να φοραει μασκα και τομ Ιερεα να μην φοραει! Μπραβο λεω και εγω! ο Ιερεας δεν φοβαται! χα!χα!

      Διαγραφή
    5. Φορούσα μάσκα όταν έμπαινα και όταν έβγαινα στα σχολεία.Την έβγαζα κατά τη διάρκεια του αγιασμού.

      Διαγραφή
    6. ε, ενταξει! Λογικο ειναι! Και εγω αμα πλησιασω ασθενεις μασκα φοραω! Δε τη φοραω και συνεχεια!

      Διαγραφή
    7. Για το τυπικό του πράγματος τη φορούσα.Μη μου πει κανείς καμιά βλακεία.

      Διαγραφή
    8. ε, ενταξει! Καλα κανεις! Εγω τη φοραω περισσοτερο για τους αλλους! Ετσι και αλλιως 4,5 χρονια σε λοιμωξιολογικη κλινικη θα εχω αποικιστει με ενα σωρο πολυανθεκτικα μικροβια!

      Διαγραφή
  2. Σίγουρα θα σε έχουν περιλάβει σε κανα facebookικο μετερίζι οι φιλεleft atheistas με σχόλια τύπου "Ιραν είμαστε"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠαπαΚώστα είπες τουλάχιστον στον Κούλη να βάλει στα σχολεία καμιά ΠΤ (ας είναι και κορεάτικη), με τσιρλίντινγκ πως θα αντιμετωπίσουμε την τουρκική απειλή???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν οι π.τ. ήταν τόσο αποτελεσματικές δεν θα είχαν κάνει φέτες τους Κινέζους δασκάλους οι κομμουνιστές του Μάο...

      Διαγραφή
    2. Καλά στην πλάκα το έγραψα αυτό για τους Τούρκους αλλά πέρα από την πλάκα, μόνο οφέλη θα είχαν τα παιδιά. Κάτι ήξερε ο Anko Itosu (master του shuri te)που εισηγήθηκε ένα κάρο οφέλη και πέτυχε να εντάξει το παραδοσιακό καράτε στο εκπαιδευτικό σύστημα της Οκινάουα στα τέλη του 19ου αι (μπορεί και αρχές 20ου).

      Διαγραφή
    3. Και τα παιδιά που δεν τους αρέσει;

      Διαγραφή
    4. Βάζεις όσους θέλουν να κάνουν ΠΤ και τους άλλους γυμναστική. Ή τσιρλίντινγκ (αλήθεια αυτό που θα το χωρέσουν?).
      Καλά τώρα ιστορίες για αρκούδες λέμε, το κράτος στην παρούσα φάση ούτε μάσκες της προκοπής δεν είναι ικανό να προμηθεύσει τα παιδιά.

      ΥΓ. Ένα καζάνι που βράζει είμαστε. Η πλειοψηφία των Δημ. Υπαλλήλων παρακαλάει για κρούσματα για να κάθονται σπίτι κ να πληρώνονται. Οι Ελ.Επαγγελματίες δεν ξέρουν πως θα βγάλουν την χρονιά (ή και τον μήνα) ειδικά σε περιπτωση νέου lockdown και οι μισθωτοι παρακαλάνε να μην απολυθούν.

      Διαγραφή
  4. Αυτό θέλει τρεις έξτρα δασκάλους σε κάθε σχολείο.Εδώ κοιτάνε να κόψουν κιόλας.

    Έρχονται επενδύσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Ανάσταση του σώματος

  Ο Χριστός δεν αναστήθηκε μόνο πνευματικά αλλά αναστήθηκε και σωματικά. Δεν πέταξε μόνο η ψυχή του στα ουράνια αλλά και το σώμα Του εγκατέλ...