Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020

Μικρά και δηκτικά



 -Ναι,είναι πολύ λογικό να διαδηλώνει κάποιος με ιδιαίτερα έντονο τρόπο τη διαφορετικότητά του ζητώντας να μην τον βλέπεις σαν κάτι το διαφορετικό.


-Βέβαια,είναι πολύ πνευματικό να ισοπεδώνεις εντελώς τον άλλον με πρόσχημα την "αγάπη του Χριστού".Αυτή η ποιμαντική είναι εξαιρετική.Έχω ξαδερφάκι φαρμακοποιό και θέλει να ξεπουλήσει κάτι ψυχοφάρμακα γι'αυτό τα γράφω...


-Τους βαρέθηκα.Όλους αυτούς τους υστερικούς που έχουν πιάσει τα διαδικτυακά μετερίζια και βγάζουν όλο τον αποκρουστικό εσωτερικό τους κόσμο είτε είναι θρήσκοι είτε άθρησκοι,δεξιοί ή αριστεροί,των άκρων ή μη,της μάσκας ή της αντιμάσκας.Άει αδειάστε μας τη γωνιά να δούμε πως θα ζήσουμε.


-Όταν ακούω ανθρώπους που δεν έπεσαν ούτε μια νύχτα  στη ζωή τους νηστικοί για ύπνο,να παραδίδουν μαθήματα ζωής και να δίνουν συμβουλές στους άλλους,με πιάνει μια στροφοβόλβηση(κοινώς μου γυρίζει το μάτι...)


-Αρχίζουν τα σχολεία αύριο.Πότε κλείνουν όμως είναι το θέμα...


-Έρχεται ένας φίλος μου και μου λέει:"θέλω να φύγω με την οικογένειά μου για επαρχία".Του έριξα δέκα φάσκελα κι έφυγα...


-Ακόμα και όταν σκέφτομαι το παρελθόν,δεν το αναπολώ πια.Πιο πολύ σαν "ευτυχώς πέρασε κι αυτό" το αντιμετωπίζω


-Ελπίζω να πιάσατε την ειρωνεία της μουσικής επιλογής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ανάσταση του σώματος

  Ο Χριστός δεν αναστήθηκε μόνο πνευματικά αλλά αναστήθηκε και σωματικά. Δεν πέταξε μόνο η ψυχή του στα ουράνια αλλά και το σώμα Του εγκατέλ...