Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Τα συμπλέγματα...

Αποτέλεσμα εικόνας για man with complexes painting

Τα συμπλέγματα είναι πολύ άτιμο πράγμα.Δεν κρύβονται,είναι πάντα εκεί.Ρίξτε τους τόνους ιδεολογίας,θρησκείας,επιστημονικής γνώσης και θα είναι εκεί.Και θα σβήνουν τα πτυχία,τις γνώσεις,τις θέσεις ,τα πάντα.Και θα αποκαλύπτουν την αληθινή φύση του κατόχου τους.Όσο κι αν επαίρεται,όσο κι αν φουσκώνει,θα μένει μονίμως αυτό που αποκαλύπτουν τα συμπλέγματά του.Ένα μικρό,άθλιο τίποτα.
Γι'αυτό σας λέω.Τα συμπλέγματα είναι άτιμο πράγμα.

7 σχόλια:

  1. Γεια σου Παπα-Κωστα μου! ο Νικος ειμαι! Θελω να σου ζητησω συγνωμη για χτες που σε αναγκασα να κανεις το διαιτητη. Θα ηθελα να σου προτεινω κατι ομορφο. Μιας που καταπιαστηκαμε με την ανθρωπινη ψυχολογια θα μπορουσες σε παρακαλω να αναρτησεις κομματια απο την ορθοδοξη Χριστιανικη ανθρωπολογια των Πατερων για την Ψυχη και το σωμα του ανθρωπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως μου κάνουν τον διαιτητή,οπότε ήταν μια ωραία αλλαγή αυτή!
      Η Κλίμακα είναι αυτό που θες.Θα βρω κι άλλα και θα ανεβάζω ένα δυο την ημέρα.Ωραία ιδέα!

      Διαγραφή
  2. Σπουδαιο βιβλιο η Κλιμακα του Αγιου Ιωαννη! Εχει απειρα νοηματα! Δυστυχως το δανεισα! Ειχα διαβασει περιπου το ενα τριτο του βιβλιου! Πολυ θα ωφεληθουμε ολοι μας οταν αναρτησεις κομματια! Θα ηθελα να σου ζητησω ακομη μια χαρη αν μπορεις! Κανε σε παρακαλω προσευχη για μενα γιατι εχω μεγαλο πολεμο τελευταια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι χάρη που σου κάνει ο παπάς η προσευχή.Καθήκον του είναι.Πάντως καλό είναι να είσαι σε πόλεμο.Σε κρατά σε επαγρύπνηση,όσο κουραστικό κι αν είναι πολλές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστω Παπα-Κωστα μου! ο Χριστος να σε αγιασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν την εχω διαβασει την κλιμακα,μπορεις πατερ να προτεινεις μερικα βιβλια για αρχη για εμας που ειμαστε τελειως ασχετοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τώρα την παλεύω.Τα 2/3 περίπου έχω διαβάσει.Για να ξεκινήσεις με τους Πατέρες της Ερήμου,το καλύτερο και πιο ευκολοδιάβαστο με πολύ καλή μετάφραση,είναι ο Μικρός Ευεργετινός από την Ι.Μ.Παρακλήτου.Αλλά είναι λίγο ακριβούτσικο.Υπάρχουν κι άλλα βιβλία που είναι συλλογές από γνωμικά και διδαχές.Επίσης μια πιο σφαιρική ιδέα για την πατερική θεολογία παίρνεις από τα τρία βιβλία "Η Φωνή των Πατέρων" πάλι της Παρακλήτου.Πολύ καλό είναι και το "Οι λογισμοί καθορίζουν τη ζωή μας" του γ.Θαδδαίου του Σέρβου από τις εκδόσεις Εν Πλω.Αλλά αν μου έλεγες να διαλέξω ένα από αυτά θα έλεγα τον Μικρό Ευεργετινό.

      Διαγραφή

Δημιουργώντας μια κόλαση δική μας

Μπορεί οι άνθρωποι να υποστηρίζουν πως κυνηγούν ή αποζητούν έναν παράδεισο αλλά συνήθως αυτό που πραγματικά επιθυμούν είναι η κόλαση. Πολλές...