Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Και που λέτε...



- Συγχαρητήρια που μεγαλώσατε τη χώρα προς τα δυτικά,κοιτάξτε όμως μη τη μικρύνεται στα ανατολικά.Τα σέβη μου...


- Γνωρίζω πολλούς που δεν τους τρόμαζε ο θάνατος μέχρι την πρώτη φορά που αρρώστησαν βαριά.Μετά άλλαξε το τροπάρι


- Ο Κονάνος παραιτήθηκε πριν του Αγίου Φανουρίου διότι οι φανουρόπιτες είναι εκτός διατροφολογικού προγράμματος


- Πάντως, αν παραιτήθηκε για να παντρευτεί,όπως λένε κάτι κουτσομπόληδες,μεγάλο κορόιδο πιάστηκε ! Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη


- Καλά, αυτός έφυγε.Κάτι άλλοι ανισόρροποι που παραμένουν και μας κατσικωθήκανε είναι το πρόβλημα.


- Εγώ που σε δύο μήνες έχασα οκτώ κιλά,να αρχίσω να γράφω κηρύγματα για το πως θα χάσει κιλά ο κόσμος με γυμναστική στο σπίτι;Εντάξει ανέφερα εντελώς τυχαία το γεγονός πως έχασα κιλά!


- Καταπληκτικό το σχέδιο της κυβέρνηση για τα συχνότερα δρομολόγια των ΜΜΜ.Αφού από τη χαρά μας αγκαλιαστήκαμε εγώ,ένας Ινδός,δυο Αλβανοί,ένας Πακιστανός,κάμποσοι Γεωργιανοί και Αφρικανοί μέσα στο λεωφορείο και αρχίσαμε το χορό.Όχι ότι ήταν πήχτρα το λεωφορείο επειδή κόψανε το ένα δρομολόγιο από τα τρία που έπρεπε να κάνει.Από τη χαρά μας το κάναμε...Είπαμε,τις άδειες μη χάσουνε...


- Αν θέλετε βαθιά πνευματικά πράγματα και ακραιφνώς ορθόδοξα,δοκιμάστε άλλες ιστοσελίδες.Θα έχετε καλύτερη τύχη φαντάζομαι.



19 σχόλια:

  1. Εσυ Παπα μου εχασες 8 κιλα! Τι να πω και εγω που πριν εναμιση χρονο ημουν 90 κιλα και τωρα ειμαι 66 κιλα! Μην μου αγχωνεσαι! Μη στεναχωριεσαι που ειναι ετσι ο νους σου! Ενας παλιος μου πνευματικος μου ελεγε οτι το νου του ιερεα δεν μπορει ο αλλος να τον αντιληφθει εφωσον το λεω σωστα! Εγω πηγα προ λιγου στον ιερο ναο του Αγιου Φανουριου στη Δραπετσωνα! Να μη μου σκας! Εγω δοξα το Θεο ειμαι πιο χαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έχεις να δεις να τρώω;8 κιλά σε 2 μήνες είναι ένα μικρό θαύμα!
      Ναι,αφού όλοι οι παπάδες είμαστε θεόμουρλοι

      Διαγραφή
  2. 1) Για να μεγαλώσει η χώρα, δεν μεγαλώνει. Αν μπορούσαν να την κρατήσουν όπως είναι τώρα, καλά θα ήταν…

    2) Μου θύμισες το ρητό «Κομμουνιστής μέχρι να γίνεις πλούσιος, άθεος μέχρι να αρχίσει να πέφτει το αεροπλάνο, πατριώτης μέχρι να βρεις πιο φτηνά τσιγάρα και καύσιμα στα Σκόπια»

    3) Ο Κονάνος παίζει μπάλα με gluten free φανουρόπιτες, άλλος είναι λόγος (καλά το τι χαμός έχει γίνει μετά την παραίτηση δεν περιγράφεται, όλοι «ξέρουν» και παράλληλα όλοι ψάχνονται).

    4) Χαχαχα, καλά δεν βρέθηκε κανένας παντρεμένος να τον προειδοποιήσει τον καψερό!

    5) Τουλάχιστον αυτός δεν ήταν επικίνδυνος, ξέρω και μερικούς που βοηθήθηκαν από τον λόγο του. Οι άλλοι είναι πρόβλημα άλυτο, γιατί δεν έχει μόνο ο Κονάνος (και ο κάθε Κονάνος κόσμο), έχουν και οι δικοί μας «Αγιατολάχ». Και μάλιστα περισσότερο.

    6) Περιμένω βίντεο σου με cardio exercise με έμφαση στα τολιοτσάκια. Να δείξεις και ασκήσεις για ζέσταμα όμως γιατί το πόδι πλέον δεν ανεβαίνει πάνω από την μέση.
    7) Δεν ξέρω σε ποια πόλη είσαι, ο αδερφός μου πάντως που ζει μόνιμα Αθήνα, βρίζει από το πρωί μέχρι το βράδυ για τα ΜΜΜ. Εγκληματικό αυτό που έγινε, είμαστε τελειωμένη μπανανία. Εδώ πρόσληψη ειδικών φρουρών είναι πιο σημαντική από την πρόσληψη ιατρών και δασκάλων.

    8) Αν μη τι άλλο οι μεταλλιές που συνοδεύουν τα περισσότερα άρθρα θα έπρεπε να προϊδεάζουν τους αναγνώστες ότι ο blog σου δεν είναι αυτό που λέμε …«συμβατικό» (αν ξεκινήσεις να βάζεις Μπάθορι θα αρχίσω να φοβάμαι).
    [DESO]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντα γινονται προσληψεις στα σωματα ασφαλειας γιατι χρειαζονται οι "τσοπανοι" να φυλανε "τα προβατα". Στη πραγματικοτητα η αστυνομια προστατευει αυτους που μας διοικουν για να μην ξυπνησουν "τα προβατα" και χυμηξουν στους μεγαλο-επιστατες! Α, λα μπα! Το καθε "προβατο" επιλεγει το "τσοπανο" που το ταιζει καλυτερα οποτε εχουμε πολλα "μαντρια" λαι εκει ακριβως ειναι το προβλημα! Τωρα οσον αφορα τους γιατρους οι περισσοτεροι την εχουν κοπανησει και εχουν παει σε χωρες του εξωτερικου να δουλεψουν γιατι δεν γινεται με τις αναμονες των ειδικοτητων να περιμενουν απο 4 μεχρι 10 χρονια να ξεκινησουν να κανουν ειδικοτητα σε νοσοκομεια! Για να μην εξαιρεσουμε και το γεγονος οτι υπαρχουν μεγαλες καθυστερησεις στις πληρωμες των εφημεριων που κανουν! Ακομη και νεοι επιμελητες που κανουν επικουρικα αντιμετοπιζουν το ιδιο προβλημα

      Διαγραφή
    2. Έτσι είναι.Ειδικά οι γιατροί τα έχουν αυτά τα προβλήματα

      Διαγραφή
    3. Ξερεις γελαω με τη φραση που ειπα "να μην χυμηξουν τα "προβατα" στους μεγαλο-επιστατες". Οταν πριν πολλα χρονια τσακωνομουν με τον συγχωρεμενο το παππου μου που τον πειραζα επειδη ενω δηλωνε κομμουνιστης ζουσε σαν καπιταλιστης γυρναγε συνεχως και μου ελεγε "εγω δεν κανω το προβατο μεσα στους λυκους". Τελικως αποδειχτηκε οτι τα προβατα ειναι πιο αγρια απο τους λυκους! χα!χα!

      Διαγραφή
    4. Παντως σχετικα με την υποθεση του Κονανου και ενω μιλουσαμε ολες αυτες τις ημερες για το θεμα των ευθυνων και των κατακρισεων ειχα παει στην ιστοσελιδα VORIA.GR και ειδα το σχολιο ενος σχολιαστη που πολυ με παραξενεψε και μου δημιουργηθηκαν ερωτηματικα στο μυαλο! Παντως φαινεται οτι βρεθηκαν και ανθρωποι που θελαν να εκφρασουν τον σκανδαλισμο τους με πιο υγιη θα λεγαμε τροπο απο το να αρχιζουν να κουτσομπολευουν και να κατακρινουν

      Διαγραφή
  3. - 2 ήπειροι, 5 θάλασσες, 7089 λίμνες, 3012 ποτάμια, 13219 βουνοκορφές.Υπάρχει όραμα

    - Και μάγκας μέχρι τη πρώτη σφαλιάρα

    - Σαν το "πουν'το το δαχτυλίδι" ένα πράγμα

    - Οι παντρεμένοι δε μιλούν

    - Περισσότερο όχι,παλαβότερο ναι

    - 300 Ή 200 full burpees την ημέρα και λακτίσματα taekyon. Το ζέσταμα είναι για τους γέρους και τους φλώρους(απλά τεντωματάκια ή να πας πρώτα για ψώνια ποδαράτος)

    -Αθήνα είμαι γι'αυτό γκαρίζω.Το λεωφορείο που παίρνω συνδέει Πειραιά με Αγ. Αναργύρους και τα μισά δρομολόγια δεν τα εκτελούν.Μην μπερδεύεις τη μια πρόσληψη με την άλλη.Το ένα δεν αναιρεί το άλλο παρά τα όσα λένε οι δημοσιογράφοι.

    - Αγαπημένο συγκρότημα οι Bathory,μαζί με Venom. Μέχρι κι εκείνη τη βλακεία που είχε βγάλει ο συγχωρεμένος ο Quorthon έχω.Είχα βάλει το A Fine Day To Die

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. _Με μόνιμη ζημιά στο μηνίσκο τα πόδια τα έχω μόνο για περπάτημα και κολύμπι. Ακόμα και στατικά οι βαθιές στάσεις του shotokan τσιμπάνε μερικές φορές,πλέον μόνο χέρια δουλεύω.

    _Οι προσλήψεις έχουν να κάνουν με το που θέλει η κάθε κυβέρνηση να επενδύσει. Όχι ότι οι άλλοι ήταν καλοί αλλά ετούτοι εδώ κάθε μέρα πιάνουν νέο πάτο.Επένδυση μόνο στην καταστολή (να ναι καλά το αφήγημα των Εξαρχείων) και στα pr-ιλίκια με τα ΜΜΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. - Τότε σου έχω το ιδανικό ! Μαντολίνο ! Κάτι σε Φιλιππίνες ίσως;

      - Καλά,δεν το συζητάμε. Αυτό που λέω είναι πως αν πάρεις 50 αστυνομικούς δε σημαίνει ότι δε μπορείς να πάρεις γιατρούς ή δασκάλους ή δεν ξέρω τι άλλο

      Διαγραφή
    2. 1) Χσχαχα, μαντολίνο είναι πιο εφικτό! Στην εξωτική ελληνική επαρχία δεν υπάρχουν αυτές οι επιλογές.

      2)Συμφωνώ,πάντα βρίσκονται λεφτά στα θέλω της κάθε κυβέρνησης. Ότι εξυπηρετεί τα συμφέροντα κάθε φορά.

      Διαγραφή
    3. 1) Επαρχία είσαι; Ε,καλά επαρχία από επαρχία διαφέρει.Καλό κουράγιο

      2) Λεφτά υπάρχουν !

      Διαγραφή
  5. 1) Εξωτικό Αγρίνιο Αιτωλ/νιας.

    2) ΓΑΠ, 2010, ωραίες εποχές. Κυρίως επειδή δεν ξέραμε τι έρχεται. Αν και τώρα τα πράγματα δείχνουν περισσότερο δυσοίωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοντοχωριανός,ε; Χαρά στο κουράγιο σου

    Έρχονται καλύτερες μέρες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1) Από τα μέρη μας είσαι ΠαπαΚώστα?

    2) Την υγειά μας να έχουμε και λίγη Φώτιση. Θα τα βρούμε τα υπόλοιπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάω και από ορεινή Ναυπακτία. Γκράβαρα

      Διαγραφή
    2. Κοίτα που θα βγούμε και συγγενείς, ήταν η μία γιαγιά μου από τα Γκράβαρα!
      Παραθετω ενα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για την προέλευση της ονομασίας Κράβαρα / Γκράβαρα που μου έχει μείνει γιατί δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό.
      http://www.e-nafpaktia.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=21142%3A2018-07-13-20-57-30&catid=1%3Alatest-news&Itemid=50

      Διαγραφή
    3. Ο Χαραλαμπόπουλος που αναφέρεται στη βιβλιογραφία είναι από το χωριό μου.

      Διαγραφή

Στο δικαστήριο

  Ο Χριστός συλλαμβάνεται, φυλακίζεται, βασανίζεται, δικάζεται και τελικά σταυρώνεται χωρίς πραγματική αιτία νομική. Ένας αθώος, ο μόνος αθώ...