Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Χωρίς ίχνος σοβαρότητος



- Κάπου διάβασα(ή άκουσα) πως η αποτυχία είναι ένας τρόπος της ζωής να σου ανοίξει νέους δρόμους που πρέπει να πάρεις.Άρα κακώς με βρίζει η μάνα μου τόσα χρόνια και με λέει αποτυχημένο.Δεν είμαι αποτυχημένος,ταξιδιάρης είμαι.


- Το μέτρο "κλείνουν 12 η ώρα τα μαγαζιά" ποιος φωστήρας το σκέφτηκε;Μέχρι τις 12 δηλαδή δεν κολλάμε;Μετά βγαίνει παγανιά;Τι σόι ιός είναι τούτος,νυχτοφύλακας;Αν και μεταξύ μας,νομίζω ότι το κάνουν για να χτυπήσουν τις αγρυπνίες(τo πιάσατε,ε;)...


- Καθίστε,μας έλεγαν χθες,να δείτε τα αστέρια που πέφτουν.Μάγκες,από μια ηλικία και μετά δεν θες να βλέπεις πράγματα που πέφτουν...


- Στο Βόλο,ένας 40χρονος πλακώθηκε με έναν 23χρονο επειδή ο δεύτερος ζήτησε από τον πρώτο...το χέρι της γυναίκας του.Έτσι είναι αυτά,οι ευεργέτες ποτέ δεν αναγνωρίζονται στην εποχή τους!


- Σιχαίνομαι τον τζόγο...όταν χάνω


- Και μια συνταγούλα : Τις τελευταίες ημέρες στη ζωή,διότι όπως πάει το πράγμα εκεί οδεύουμε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο,να τις συνοδεύσετε με ένα αρωματικό λικέρ κουμ κουάτ !

6 σχόλια:

  1. Αν δεν ικανοποιεις τα σχεδια που εχουν οι γονεις σου για σενα τους την χαλας λες και εισαι προεκταση του εαυτου τους! Απο τον τζογο παντως μονιμως χαμενος εισαι ακομη και οταν φαινεται οτι κερδιζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αληθεια ο τζογος γενικα ποτε δε μου αρεσε ευτυχως και γενικοτερα οτι εχει να κανει με πιθανοτητες ακομη και το ταβλι! Γενικα οπως εχω παρατηρησει τη ζωη μου δεν πιστευα στην υπαρξη τυχαιων γεγονοτων! Οσο και να μου ελεγε μια καθηγητρια βιολογιας που ειχα στο Λυκειο οτι στη θεωρια της εξελιξης και γενικοτερα στη βιολογια δεν υπαρχει καμοι σκοπιμοτητα απο καποιον Ανωτερο Δημιουργο εγω δεν μπορουσα να το δεχτω! Βεβαια κιολας ματαια προσπαθουσα να πεισω τον συγχωρεμενο το παππου μου οτι ο κοσμος δεν δημιουργηθηκε απο μονος του!

      Διαγραφή
    2. Να πω την αλήθεια μου αρέσουν τα παιχνίδια αυτά αλλά όταν βλέπω να παίζουν τόσα λεφτά και να τα χάνουν...τι να πω...

      Α,η αιώνια διαφωνία...

      Διαγραφή
    3. Δεν ειναι κακο να διαφωνεις με καποιον οταν ΟΝΤΩΣ διαφωνεις! Το θεμα ειναι να μη προσπαθει καποιος να διαφωνει συνεχεια με τους αλλους απλα για να ξεχωριζει! Διαβαζα αυτο το αρθρο με τον ποιητη τον Χριστιανοπουλο! Δηλωνει "εναντιον" σε πολλα θεματα! Μου φαινεται οτι τοσο πολυ να θελει να ειναι εναντιον καποιων πραγματων πως δε βρεθηκε Θεος χωρεστον και εναντιον του ιδιου του του εαυτου? Μου φαινεται οτι ο καθε ενας μας προσπαθει να βρει το δικο του τροπο να "ξεχωριζει"

      Διαγραφή
    4. Νομίζω πως κάπου είχε γράψει κι εναντίον του εαυτού του !

      Διαγραφή

Στο δικαστήριο

  Ο Χριστός συλλαμβάνεται, φυλακίζεται, βασανίζεται, δικάζεται και τελικά σταυρώνεται χωρίς πραγματική αιτία νομική. Ένας αθώος, ο μόνος αθώ...