Κυριακή 16 Αυγούστου 2020

Τι θα κάνουμε τώρα χωρίς 15αυγουστο;Αυτός ήταν μια κάποια λύση



 -Η καλύτερη επιλογή είναι αυτή που δεν προτιμήθηκε,ο καλύτερος παίκτης αυτός που δεν έπαιξε,το καλύτερο φιλί αυτό που δε δόθηκε.Γιατί;Γιατί σε όλα αυτά απουσιάζουν τα επακόλουθα,οι συνέπειες.Μένουν στη σφαίρα του φανταστικού.

-Απαίσιο χαρακτηριστικό του λαού μας αυτή η τάση να σχολιάζει με κακεντρέχεια τα πάντα στους άλλους.Λες και μου πέφτει λόγος αν κάποιας ηλικίας κυρία κυκλοφορεί με σκουτεράκι ή αν κάποιος φορά τη μάσκα σε ανοικτούς χώρους ή τι παντελόνι φορά κάποιος ή από που και τι ψωνίζει. Άει,κοιτάξτε τις δουλειές σας ρε !

-Βλέπω πως όλοι είμαστε υπέρ των μέτρων για τον κορωνοϊό αρκεί να μην επηρεάζει τις συνήθειές μας ή τον κλάδο μας...

-Όσο σκέφτομαι ότι "μπήκα" στην Εκκλησία γιατί εκεί διέκρινα πραγματική ελευθερία σκέψης και τον μικρότερο δογματισμό...

-Ήμουν 8 χρονών όταν μου έδειξε η συγχωρεμένη η γιαγιά μου ένα οργανωσιακό φυλλάδιο που έλεγε πως έρχεται ο Αντίχριστος και πως στις -τότε-νέες ταυτότητες υπάρχει το 666 και πως αν καθρέφτιζες σε αλουμινένιο κουτάκι γάλακτος την ταυτότητα θα δεις τον διάβολο ζωγραφισμένο και πως τα χαρτονομίσματα(δραχμές τότε,100ρικο,500ρικο κλπ)είχαν κρυμμένο το 666.Από τότε πέρασαν 34 χρόνια,έγινα παπάς και τις ίδιες βλακείες ακούω...

8 σχόλια:

  1. Στην εκκλησία τουλάχιστον θα έπρεπε να έχουν μάθει κι ακούσει πολλες φορές(όσοι πάνε κι ακούνε κάτι έστω)ότι αυτός που κρίνει αντι Του Χριστού, αυτός λεγεται αντί-Χριστος.
    Οι έξπερτ του είδους πάντως το κουτσομπολιό το ονομάζουν "καλοπροαίρετη κριτική" αν δεν είναι ξερό θάψιμο με μπουλντόζα, ετσι τουλάχιστον μου απαντάνε όταν πετάω μπηχτές. Αν θάβουν ξερά είναι τέτοια η ηδονή που δεν δίνουν σημασία τι λες(έτσι κι αλλιώς δεν δίνουν αλλά λέμε.

    Είχε γίνει χαμός με το 666 τότε. Ήταν και οι ταυτότητες νομίζω που ανέδειξαν τόσο πολύ αυτη την ιστορία. Μετά ο Λιακόπουλος με τα βιβλία κλπ, η τι-βι δηλαδή που είναι σχεδόν σε κάθε σπίτι, τι ζημιά κι αυτό το κουτί. Θα μου πεις το κουτί φταίει ή η κεφάλα μας που είναι γεμάτη γρασίδι..όμως όλα κάνουν την δουλειά τους σιγά σιγά και κυρίως τα μικρά που γίνονται συνέχεια. Και μην ξεχνάμε ότι για τις αδυναμίες μας είναι πολλοί που ενδιαφέρονται εκεί έξω..
    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποια εκκλησία;Εγώ μιλάω για τον δρόμο.Άγνωστοι μεταξύ αγνώστων...

    Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη τάση να πιστεύουμε τόσο απίστευτες βλακείες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαντάζομαι θα θυμάστε τον πανικό που είχε προκληθεί κάπου στα μέσα 90΄s με ένα υπολογιστή που είχε "βγει" στην οθόνη του (η οποία είχε "κολλήσει") κάτι από 666, θηρίο της Αποκάλυψης και Αντίχριστο μαζί και είχε γίνει Ο ΧΑΜΟΣ! Ήμουν στο δημοτικό ακόμα τότε αλλά θυμάμαι την έκρηξη της θεούσας δασκάλας μας που μας έλεγε ότι οι υπολογιστές είναι του διαόλου και κάτι τέτοια όμορφα. Ήταν αγνές εποχές τότε, αρκούσε ένας προπολεμικός χάκερ να βγάλει μια τέτοια οθόνη σε ένα PC και δημιουργήσει χάος, όχι τώρα που έχουμε μπλέξει με κορωνοιους, 5g, μάσκες κ δεν συμμαζεύεται! Η βλακεία του ανθρώπου είναι ακίνητη σε κάθε περίπτωση.

    ΠαπαΚώστα ο στείρος δογματισμός που είδα σε βάθος χρόνων μέσα γνωστή ορθόδοξη παρεκκλησιαστική οργάνωση με παραρτήματα σε όλη την χώρα (δεν χρειάζεται να ονοματίσω) είναι ο ίδιος που εκφράζει και την πλειοψηφία της Εκκλησίας. Ευτυχώς έχω κόψει κάθε δεσμό με την οργάνωση εδώ και χρόνια, από κάποια φάση κ μετά απλά ένοιωθα ότι ήμουν ξένο σώμα εκεί. Επειδή όμως Εκκλησία δεν είναι μόνο εκείνοι αλλά και εμείς οι "μειοψηφούντες", στο χέρι μας είναι να κρατάμε αντιστάσεις και να μην πετάμε την λογική από το παράθυρο. Έστω κ αν αυτό σημαίνει ότι θα τα λέμε μεταξύ μας 3-4 νοματαίοι σε ένα μπλογκ στο ίντερνετ! Τον τελευταίο καιρό ηθελημένα έσπασα αρκετά αυγά γιατί κάπου με κούρασε αυτή η παλαβομάρα τόσο των "από δω" όσο και των "από κει". Πραγματικά πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος αν διάβαζε Αριστοτέλη, Ηθικά Νικομάχεια (Περί μεσότητας)...
    [DESO]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικό! Πού το θυμήθηκες αυτό;

    Πώς βρέθηκες με τις οργανώσεις μπλεγμένος;Εγώ είχα τον παππού μου και τη γιαγιά μου που μου διάβαζαν αυτές τις σαχλαμάρες που τους έστελναν,κάτι Σπίθες,Ζωές και Σωτήρες

    Δεν έχει σημασία τι διαβάζει ο κόσμος.Αφού αυτό που διαβάζει το φέρνει στα μέτρα του με την Προκρούστεια μέθοδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παππούς & γιαγιά χωμένοι στην οργάνωση από παλιά, πουλούσαν ΠροςΤηΝικη μέχρι τα γεράματα κ νόμιζαν ότι κάτι έκαναν. Η μάνα μου επίσης είχε μια κάποια συμμετοχή, τελευταία όμως έχει σταματήσει. Εγώ μετά τα 18-19 έκοψα λάσπη, όταν έχεις κοπέλα και σου αρέσει η ροκ/μέταλ δεν επιβιώνεις σε τέτοιους χώρους! Καλά δεν συζητώ για μετά που άρχισα το καράτε, θα με είχαν αφορίσει. Πλέον κ ως πατέρας 2 παιδιών, ούτε απεξω δεν περνάω.

      Διαγραφή
    2. Θυμάμαι μέσα δεκαετίας 80 που είχαν βγάλει ένα φυλλάδιο που έλεγε να μην πηγαίνουν τα παιδιά σε αθλήματα γιατί κάνουν κακές παρέες!Μόλις που είχα πείσει τους δικούς μου να με γράψουν tkd.Κάπου εκεί τέλειωσαν τα πάρε δώσε.Οι παππούδες μου βέβαια παρ'όλο που επηρεάζονταν από αυτά που διάβαζαν διατηρούσαν πάρα πολλά στοιχεία της "πίστης του χωριού" και υπήρχε μια κάποια ποικιλομορφία

      Διαγραφή
    3. Αυτά που περιγράφετε κι άλλα πολλά έχουν καταστρέψει πολλούς ανθρώπους πάντως. Ποτέ δεν ήμουν σε καμιά οργάνωση οποιουδήποτε είδους αλλά δεν έχει να κάνει, έχω ακούσει και ζήσει μάλιστα στον περίγυρο τα απίστευτα από όλες τις μεριές, και τους μεν και τους δε. Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίναμε έτσι ειλικρινά.
      Π

      Διαγραφή

Στο δικαστήριο

  Ο Χριστός συλλαμβάνεται, φυλακίζεται, βασανίζεται, δικάζεται και τελικά σταυρώνεται χωρίς πραγματική αιτία νομική. Ένας αθώος, ο μόνος αθώ...