Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Το σύστημα δουλεύει


Αποτέλεσμα εικόνας για jester painting

Κάποτε,μου διηγείται φίλος αριστερός(κανονικός όχι από τους άλλους,τους πολλούς),πήγε ο κολλητός του στη Γερμανία.Ίδιων πολιτικών απόψεων.Στο γυρισμό πιάσανε κουβέντα για την εκεί πολιτική κατάσταση,επαναστάσεις,κινήματα κλπ."Τι να πεις για επανάσταση εκεί;Κοιτάς γύρω σου και βλέπεις πως ζουν και καταλαβαίνεις ότι το σύστημα δουλεύει.Τι τους νοιάζει αν και πόσο καταπιέζονται κάποιοι στην άλλη άκρη του κόσμου".Και σε μας το σύστημα δουλεύει,μόνο που είμαστε στην απέναντι μεριά...

2 σχόλια:

  1. Αλλά νομίζουμε ότι είμαστε απέναντι!
    Πάντως εγώ κανονική αριστερή είμαι κ ας είμαι με τους πολλούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν χώρα εννοώ . Νομίζουμε ότι είμαστε -κράτες αλλά είμαστε -κρατοόμενοι.
      Εγώ πάλι ακανόνιστος και με τους λίγους...

      Διαγραφή

Το φίδι του εγωισμού

  Ο εγωισμός είναι ένα πολύ ύπουλο φίδι που συνήθως, όμως, εμφανίζεται στη γλώσσα που χρησιμοποιούμε. Και μπορούμε να καταλάβουμε πόσο μας έ...