Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

Τι παίζει στα Αντικύθηρα;



Είπα να μην ξανασχοληθώ με τα Κύθηρα αλλά αυτό το θέμα είναι κάπως σοβαρό.Διάβασα σε μια σελίδα πως ο τιτανομεγιστοτεράστιος δήμαρχος έδιωξε την αρχαιολογική αποστολή από τα Αντικύθηρα με το αιτιολογικό πως το δημοτικό σχολείο, που λειτούργησε και πάλι, δεν επιτρέπεται να φιλοξενήσει την αποστολή.Αναφέρονται και διάφορα ευτράπελα που ελέχθησαν από τον δήμαρχο σαν απάντηση στο θέμα.

Δε μου κάνει εντύπωση η απόφαση αυτή.Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει πάρει διαζύγιο με ο,τιδήποτε πολιτισμικό εδώ και χρόνια.Αλλά μου κάνει εντύπωση η ευκολία με την οποία σταμάτησε μια αρχαιολογική εργασία.Όπως μου κάνει εντύπωση πως ο - δεν έχω αρμοδιότητα να κάνω κάτι- δήμαρχος των Κυθήρων μπορεί να πάρει μια τέτοια απόφαση.Δεν επιβλέπονται από κάπου παραπάνω αυτά τα πράγματα;
Όπως και να 'χει,οι Κυθήριοι επέλεξαν πρόσφατα να ανανεώσουν την εμπιστοσύνη τους στον συγκεκριμένο,οπότε καλοφάγωτος και καλοχώνευτος.
ΥΓ.Δε μου κάνει εντύπωση που το θέμα δεν έπαιξε στα τοπικά μέσα και γενικά δεν κουνήθηκε φύλλο.Καθρέφτης των πολιτών ο δήμαρχός τους...
Πληροφορίες για το θέμα εδώ:https://el-gr.facebook.com/dragonerarossa.gr/

5 σχόλια:

  1. Όλες οι απορίες σου στα σχόλια κάτω από την ανεπίτρεπτη ανακοίνωση του Ερντογάν μας!
    http://adelinfm.blogspot.com/2019/07/blog-post_63.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ που τα λέμε, δε χρειάστηκε να κάνω κάτι.
    Πάντα έτσι είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου κάνει εντύπωση που πέρασε εντελώς στο ντούκου το θέμα.Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θεωρώ ότι η.κοινωνία, γενικώς,αντιδρά, τις περισσότερες φορές, μόνο όταν χειραγωγείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα χειροκροτήματα

  Τα χειροκροτήματα μετά από τις ομιλίες του πρωθυπουργού και του πρώην υπουργού μεταφορών ήταν το αποκορύφωμα της άθλιας εικόνας που για ακ...