Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Έβο Μοράλες:«Μη κλέψεις, μη πεις ψέματα, μην είσαι οκνηρός».

                       evo_002


«Εγώ από πολύ νωρίς μπήκα στον συνδικαλιστικό χώρο. Εγώ κατάφερα να γίνω Πρόεδρος χάρη στον αγώνα του λαού, του αγώνα που έδωσαν εργαζόμενοι σε διάφορους τομείς. Όταν οι πρόγονοι μας ίδρυσαν αυτά τα Κράτη στη Λατινική Αμερική, ήρθαν αντιμέτωποι με την εσωτερική και εξωτερική αποικιοκρατία. Και άφησαν τις αξίες που είχαν. Εμείς, πως είναι δυνατόν να αφήσουμε τις βασικές αξίες των προγόνων μας; Που έρχονται από τους αγώνες που έδωσαν σε ολόκληρη τη Λατινική Αμερική. Από την οικογένεια έρχονται οι αξίες μας. Αυτές τις αξίες εγώ έμαθα στο σπίτι, στην οικογένεια μου, στην κοινότητα μου. «Μη κλέψεις, μη πεις ψέματα, μην είσαι οκνηρός».

Ολόκληρη η συνέντευξη του Βολιβιανού Προέδρου στο πολύ ενδιαφέρον ιστολόγιο  americalatina.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

H δυσκολία

  Να σε δεχτεί ο Χριστός είναι εύκολο. Ο Χριστός όλους τους δέχεται. Όλους τους περιμένει. Πολλές φορές όχι μόνο τους περιμένει αλλά τους πλ...