Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

Maine Coons , ένα «λιοντάρι σπιτιού»


slpress

Η γάτα Maine Coons είναι το μεγαλύτερο είδος εξημερωμένης γάτας, και μοιάζει πραγματικά με ένα «λιοντάρι σπιτιού». Τα ισχυρά χαρακτηριστικά του προσώπου της πλαισιώνουν τέλεια τη μεγαλοπρεπή χαίτη της, αποτελώντας ένα διαφορετικό είδος κατοικίδιου.

Ο φωτογράφος Robert Sijka από το Χονγκ Κονγκ, αγαπά να συνδυάζει τα δύο του πάθη: τη φωτογραφία και τις αγαπημένες του Maine Coons. «Είμαι Πολωνός, αλλά πριν από δεκατέσσερα χρόνια η οικογένειά μου και εγώ είχαμε την ευκαιρία να μετακομίσουμε στην Κίνα» εξηγεί ο ίδιος. «Έχουμε όλοι τρέλα με τις Maine Coons και η σύζυγός μου Izabella ξεκίνησε πρόγραμμα αναπαραγωγής τους πριν από 8 χρόνια».



«Μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις είναι ‘πώς καταφέρνετε να κρατάτε μια γάτα ακίνητη κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης’; Η απάντησή μου είναι πάντα η ίδια, δεν είναι πάντα εύκολο. Οι γάτες δεν είναι σκύλοι, δεν μπορείς να τις υποβάλεις να σταθούν ακίνητες, και γι’αυτό πιστεύω ότι η εργασία με τις γάτες είναι μια μεγαλύτερη πρόκληση».






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πολιτισμοί

 Ακολουθεί μια κάπως αντιδημοφιλής άποψη. όχι, οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας κλπ δεν ήταν κάποιου είδους προ Χριστού ...