Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Πόνος



Δεν μπορείς να γράψεις σε κάποιον πως να αντιμετωπίσει τον πόνο.Δεν υπάρχει κάποια συνταγή γι'αυτό.Ακόμα κι αν εσύ ο ίδιος ζεις για χρόνια υπομένοντας πόνους δεν μπορείς να πεις στον άλλο "κάνε το Α ή το Β".Γιατί κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και διαφορετικές δυνάμεις και αντοχές έχει.Πες μου λοιπόν πως θα αντιμετωπίσω τον πόνο;Εγώ,όχι ο Απόστολος Παύλος ή o Άγιος Ιωάννης ή οποιοσδήποτε άλλος άγιος ή σοφός ή δεν ξέρω τι.Και όταν μου λες αυτό το "άφησέ το στον Χριστό",πες μου,πώς γίνεται αυτό;Πώς το έκανες εσύ και πώς θα το κάνω εγώ;Μπορείς;Αν μπορείς καν' το.Αν όχι,πες μου κάτι άλλο κι ας μη θέλω να το ακούσω ή να το διαβάσω.Αρκεί να είναι κάτι που πραγματικά ξέρεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...