Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Παραμύθια.




Ναι,που και που αναπολώ το παρελθόν.Το πιο μακρινό.Τότε που ήμουν μικρός.Και αυτό που μου λείπει ξέρετε ποιο είναι;Τα παραμύθια.Αυτοί οι φανταστικοί κόσμοι γεμάτοι μάγους,μάγισσες,ιππότες,δράκους,ξωτικά,νεράιδες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.Μου έλειψε η παρέα της Κοκκινοσκουφίτσας,της Σταχτοπούτας,των Χάνσελ και Γκρέτελ και όλων των άλλων χαρακτήρων.Μου λείπουν κι εκείνες οι σειρές με παραμύθια,ελληνικές και ξένες που έβαζε τότε η ΕΡΤ.Α,ναι!Μου λείπουν πολύ τα παραμύθια

4 σχόλια:

  1. με τις σειρες της ΕΡΤ ολοι μεγαλωσαμε τουλαχιστον οσοι ειμαστε του 80! Ολοι θυμουνται τα στρουμφακια, τον Αστυνομο Σαινη, τον Τεν-Τεν, τον φρου-φρου, την σαρανταποδαρουσα με τον Τιμολεων, του κουτιου τα παραμυθια και ουτω καθε εξης! Μετα τη δεκαετια του 90 τη σκυταλη πηρε το MEGA CHANNEL με τις σειρες των υπερηρων της dc. Μετα το 2000 στο star channel οι σειρες των υπερηρωων της marvel και μετα πλεον οι κινηματογραφικες τους μεταφορες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Παραμυθά ξέχασες,τα ιαπωνικά παραμύθια σε κινούμενα σχέδια και εκείνη την αγγλική σειρά με τα παραμύθια πάλι.

      Διαγραφή
    2. Τα ιαπωνικα παραμυθια στην ΕΡΤ 1 λες! Ναι! Τα ψιλοθυμαμαι! Θυμαμαι ενα παραμυθι με καποιον δρακο! Θυμαμαι και τη σειρα Ταο-ταο με ενα αρκουδακι παντα! Θυμαμαι και μια σειρα με παραμυθια στην ΕΡΤ 2 που εέγε στους τιτλους αρχης ''στην Γερμανια ειμαι ο Γιοχαν στην Αμερικη ο Τζον"

      Διαγραφή
    3. οι σειρες που εμειναν cult ηταν τα ιαπωνικα ανιμε σε βιντεοκασετες! Ειδικα ο Kabamaru Iga no. Ξερεις υστερα απο πολλα χρονια μετα τις ε,ειριες που αποκομμισα το τελος αυτης της σειρας με ειχε βαλει σε προβληματισμους! Εαν θυμασαι προς το τελος της σειρας ο παππους του Καμπαμαρου ο γερο-Σαιζο ηταν ζωντανος τελικα και μπροστα στον Καμπαμαρου φορουσε διαρκως τη μασκα ενος κακασχημου γερου και παριστανε τον αυστηρο! Μετα οταν ειδε ο Καμπαμαρου οτι ειχαν το ιδιο προσωπο ο παππους του του αποκαλυψε οτι ολα αυτα ηταν κομματι της εκπαιδευσης του! Εκεινος ο κοινωνιολογος που λεγαμε χτες μου ελεγε πριν πολλα χρονια τη θεωρια καποιων ερευνητων οτι το νιντζουτσου ειναι Χριστιανογενες! Εμενα το μονο που μου κανει αισθηση ειναι οτι πολλοι γερονταδες της Ορθοδοξιας παριστανουν τις περισσοτερες φορες και στο κοσμο και στα πνευματικοπαιδια τους τους αυστηρους και τους σκληρους αλλα στην ουσια ειναι επιεικεις και κρυβονται! Σαν να φορανε ενα ειδος μασκας δηλαδη!

      Διαγραφή

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...