Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Διαφορά...



Ε,έτσι ξεχωρίζουν οι άνθρωποι.Αυτός που κάνει αυτό που λέει όσο πιο σωστά γίνεται,με τις όποιες αδυναμίες του,από αυτόν που λέει και λέει και λέει αλλά όταν πρέπει να πει κάτι λουφάζει για να μη χάσει κάτι από αυτά που θεωρεί κεκτημένα.Ο πρώτος ανεβάζει κείμενο που περιέχει ειρωνικά σχόλια εναντίον του,ενώ ο άλλος ,ο αντισυστημικός και αγωνιστής είτε παθαίνει μουγκαμάρα(για τους ... συναγωνιστές δε λέω κάτι ,είμαι προκατειλημμένος λόγω προσωπικής αντιπάθειας)είτε του τρέχουν τα σάλια όταν τον "τιμά" ο δήμαρχος με παρέμβαση στη σελίδα.Αυτές είναι ομορφιές.

10 σχόλια:

  1. Για πες...
    Κάτι δεν πήρα χαμπάρι!
    Για τις διαφωνίες μου σε άλλες αναρτήσεις, αργότερα....δεν προλαβαίνω την ταχύτητά σου στις αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το κείμενο του Γ.Κ. στην εναλλακτική ιστοσελίδα των Κυθήρων το οποίο αναδημοσίευσε ο Adelin γράφω...

      http://adelinfm.blogspot.com/2019/06/blog-post_12.html

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Να ρωτήσω πώς και όλη αυτή η ομάδα (αν και νομίζω πως είναι εντελώς οικογενειακό το μαγαζί πια) δεν υποστήριξε,έστω τον σκηνοθέτη ;

      Διαγραφή
  3. Χαχα, την ίδια απορία έχω κ εγώ!
    Ερμηνεία δική μου, ζηλιτσες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ,δεν το άντεξε φαίνεται το βασιλικό - αναρχικό αίμα τους ...

      Διαγραφή
  4. Δεν μπορώ να καταλάβω, πώς σε προεκλογική περίοδο πολιτικό μπλογκ δεν τοποθετείται για τα τρέχοντα κ για τα παρελθόντα!!
    Πώς μπορεί κάποιος να διεκδικεί ψήφο(σταυρό) χωρίς να γράφει τις θέσεις του. Κανένα άρθρο, μόνο βιογραφικά!
    Εμένα πάντως, από την προεκλογική περίοδο μου έμεινε το επίθετο «γραφική», εγώ πάλι θεωρούσα χρέος μου, ως πολίτης, να στηλιτεύσω αυτά που έκρινα ως κακή πολιτική τέσσερα χρόνια τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γράψεις άποψη πώς θα είσαι με όλους ώστε να αποκομίζεις πράγματα;

      Το "γραφικός-η" στα Κύθηρα είναι παράσημο

      Διαγραφή

H δυσκολία

  Να σε δεχτεί ο Χριστός είναι εύκολο. Ο Χριστός όλους τους δέχεται. Όλους τους περιμένει. Πολλές φορές όχι μόνο τους περιμένει αλλά τους πλ...