
Είδα μια παρέα τριών πιτσιρίκων σήμερα.Δύο είχαν ποδήλατο και ο τρίτος έτρεχε ξοπίσω.Μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια...Εγώ ήμουν ο πιτσιρίκος που πήγαινε με τα πόδια.Οι φίλοι μου δεν κάνουν πια ποδήλατο.Εγώ συνεχίζω ποδαράτο...
Στη σημερινή περικοπή, ο Κύριος μας λέει πως ο Θεός φροντίζει με κάθε λεπτομέρεια τα πτηνά του ουρανού και τα τρέφει ενώ ντύνει τα αγριολο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου