Αυτό που δεν καταλαβαίνουν όσοι ιδεολογικοποιούν την ανευθυνότητά τους και το "κάνω ό,τι μου καπνίσει" το θεωρούν επαναστατικό δικαίωμα,είναι πως το χάλι και η κακή λειτουργία του κράτους δεν καταργεί την ατομική ευθύνη του καθενός μας,την οποία δεν την εφαρμόζουμε αναλόγως του ποιος κυβερνά.Παραμελώντας την κάνουμε απλά τα πράγματα χειρότερα και για εμάς και για τους άλλους.
Σάββατο 7 Μαρτίου 2020
Ιδεολογικοποίηση
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν όσοι ιδεολογικοποιούν την ανευθυνότητά τους και το "κάνω ό,τι μου καπνίσει" το θεωρούν επαναστατικό δικαίωμα,είναι πως το χάλι και η κακή λειτουργία του κράτους δεν καταργεί την ατομική ευθύνη του καθενός μας,την οποία δεν την εφαρμόζουμε αναλόγως του ποιος κυβερνά.Παραμελώντας την κάνουμε απλά τα πράγματα χειρότερα και για εμάς και για τους άλλους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
O Μαμωνάς(Κυρ Γ Ματθ.)
Στη σημερινή περικοπή, ο Κύριος μας λέει πως ο Θεός φροντίζει με κάθε λεπτομέρεια τα πτηνά του ουρανού και τα τρέφει ενώ ντύνει τα αγριολο...
Αυτό που λες, το "κάνω ότι μου καπνίσει" ευθύνεται κατά πολύ για το χάλι που βρισκόμαστε,είναι κατάντια και διαιωνίζεται χρόνια. Αλλά όταν το πεις αυτό σου την πέφτουν όλοι οι "επαναστάτες" με την μία και σε λούζουν με διάφορα κοσμητικά επίθετα, οι ίδιοι εν τω μεταξύ πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ
Ναι,έχω μια κάποια εμπειρία επί του θέματος
ΑπάντησηΔιαγραφή