Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

Όχι και τόσο κακός



 Ο κορωνοϊός μας απάλλαξε από όλα όσα αναγκαζόμασταν να κάνουμε με περισσή υποκρισία. Τέρμα οι χαιρετούρες με τους αχώνευτους γείτονές μου, τέρμα οι αγκαλιές σε ανθρώπους που θα ήθελα να πνίξω με τα ίδια μου τα χέρια, τέρμα οι βαρετές έξοδοι για να δω π.χ. μια ταινία επειδή θα την έβλεπαν όλοι, τέρμα η αναγκαστική παρουσία σε κηδείες ανθρώπων με τους οποίους καμία σχέση δεν είχα όσο ήταν εν ζωή, τέρμα και η λατρεία στον Θεό που εδώ που τα λέμε δεν ξέρω κιόλας αν υπάρχει. Για το φολκλόρ πήγαινα περισσότερο και μήπως και υπάρχει κάτι ανώτερο να τα έχω καλά μαζί του μπας και μου δώσει τίποτα...Αν εξαιρέσεις ότι σκοτώνει κόσμο δεν είναι και τόσο κακός ο ιός ετούτος...

(το έστειλα σε κάποιο blog σαν σχόλιο...)


8 σχόλια:

  1. Δεν καταλαβαινω! Τι εγραψες στο σχολιο αυτο? Οτι αρχιζεις και πιστευεις οτι δεν υπαρχει Θεος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον μέσο άνθρωπο περιγράφω, όχι τον εαυτό μου. Και τα κακώς κείμενα που παραβλέπουν διάφοροι που θρηνούν για τη ζημιά που προκαλεί ο κορωνοϊός στις σχέσεις των ανθρώπων.

      Διαγραφή
    2. Εγω παλι ακουω απο διαφορους οτι παραεχουν ερθει "κοντα" οι αντρες με τις γυναικες παρα το βαθμο ελαπλωσης του κορονοιου

      Διαγραφή
    3. Παπα-Κωστα κατι ασχετο ηθελα να σε ρωτησω! Τις προαλλες που λεγαμε σχετικα με το ΕΧΩ και το ΕΙΜΑΙ ειχα λιγο στο μυαλο μου το εργο του Εριχ Φρομ! Εχεις μελετησει καθολου το εργο του? Εγω θυμαμαι τον Φρομ απο την εποχη που καναμε δοκιμιογραφια στην Εκθεση ιδεων αλλα δεν ειχα μελετησει αρκετα θα ελεγα το εργο του! Ποια ειναι η γνωμη σου για το συγκεκριμενο ως συγγραφεα?

      Διαγραφή
    4. Εχω την εντυπωση οτι και αυτος οπως και ο Max Weber περιγραφουν στο εργο τους τις ασχημες επιρροες του προτεσταντισμου στο δυτικο πολιτισμο! Προσφατα ειχα βρει και καποιες συγχρονες παμεπιστημιακες κοινωνιολογικες-ψυχολογικες μελετε για το ολο θεμα!

      Διαγραφή
    5. Τι να σου πω, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτό το κομμάτι του δυτικού κόσμου. Και ό,τι έχω διαβάσει είναι από δικούς μας(Ιερόθεο Ναυπάκτου, π. Νικόλαο Λουδοβίκο)που όσο κι αν τους εκτιμώ, κρατάω μια επιφύλαξη πάντα.

      Διαγραφή

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...