Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

Bono:Πολύ κοριτσίστικη η σημερινή μουσική

Bono: Ανησυχώ για το μέλλον της μουσικής, έχει γίνει... «πολύ κοριτσίστικη»

protothema.gr

Ο frontman των U2 πιστεύει ότι η ανδρική οργή δεν βρίσκει πια διέξοδο για να εκφραστεί μέσω της μουσικής - Αποκάλυψε επίσης πώς έφτασε πολύ κοντά στο θάνατο
Την ανησυχία του για το μέλλον όχι μόνο της ροκ αλλά και της μουσικής γενικότερα εξέφρασε ο Bono, frontman των θρυλικών U2, επισημαίνοντας ότι έχει γίνει πολύ «κοριτσίστικη» και δεν επιτρέπει σε νεαρούς άνδρες να εκφράσουν την οργή τους. 


Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό Rolling Stone, o 57χρονος τραγουδιστής παραπονέθηκε επειδή η μουσική δεν διαθέτει πλέον τις... εκρήξεις τεστοστερόνης που - πάντα κατά την γνώμη του - την χαρακτήριζαν στο παρελθον.


«Νομίζω ότι η μουσική έχει γίνει πολύ κοριτσίστικη. Αυτό έχει και κάποια θετικά στοιχεία, ωστόσο αυτή τη στιγμή το μόνο είδος που μπορεί να βρει έκφραση η ανδρική οργή είναι η hip hop και αυτό σίγουρα δεν είναι καλό», εξήγησε ο 57χρονος, που φαίνεται να πιστεύει για κάποιο λόγο ότι το φύλο του έχει μονοπώλιο στην οργή.  
Και συνέχισε εξηγώντας το σκεπτικό του: «Όταν ήμουν 16, ένιωθα πολλή οργή μέσα μου. Πρέπει να βρεις ένα μέρος να τη διοχετεύσεις, είτε με την κιθάρα, είτε με τα ντραμς, δεν με νοιάζει πώς. Την στιγμή που κάτι μπαίνει στην αναμονή, όλα τελειώνουν. Καλύτερα να βάλεις την οργή σου στη φορμαλδεϋδη. Στο κάτω κάτω της γραφής τι είναι το ροκ εν ρολ; Στην καρδιά του βρίσκεται η οργή. Οι καλύτερες μπάντες της ροκ έχουν αυτό το χαρακτηριστικό, όπως οι Who και οι Pearl Jam. O Eddie (Vedder) έχει πολύ θυμό μέσα του».


«Έφτασα πολύ κοντά στο θάνατο»
Ο 57χρονος Bono αποκάλυψε το πώς έφτασε δύο φορές κοντά στο θάνατο και γλίτωσε, χαρακτηρίζοντας τον εαυτό του ως τον πιο «γ.... τυχερό άνθρωπο στη γη»

«Οι άνθρωποι έχουν τέτοια περιστατικά αφανισμού στις ζωές τους. Μπορεί να ήταν ψυχολογικό μπορεί να ήταν και σωματικό. Και, ναι, στη δική μου περίπτωση ήταν σωματικό, αλλά πιστεύω ότι γλίτωσα τον εαυτό μου από όλη αυτή τη σαπουνόπερα που θα ακολουθούσε. Και ειδικά από αυτή την εμμονή των διασημοτήτων με τις μικρολεπτομέρειες της ζωής των ανθρώπων. Το έχω ξεπεράσει αυτό. Θέλω να μιλήσω για το θέμα αλλά με έναν τρόπο που οι άλλοι θα πρέπει να συμπληρώσουν τα κενά, ξέρετε;»

Πρόσθεσε ακόμη ότι τα πρόσφατα γεγονότα στη ζωή του είχαν τεράστια επιρροή για στη δημιουργία του νέου δίσκου του.

«Είχα διάφορα "χτυπήματα¨" όλα αυτά τα χρόνια. Λαμβάνεις προειδοποιητικά μηνύματα και συνειδητοποιείς ότι δεν είσαι τανκ, όπως λέει η Άλι (σσ. η σύζυγός του). Είμαι ο πιο γ....να τυχερός άνθρωπος στον πλανήτη. Δεν είχα σκεφτεί ότι θα φοβόμουν ποτέ τόσο. Νόμιζα ότι θα ήταν στενάχωρο γιατί είχα ακόμη λίγους δίσκους να κάνω και να δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν, την όμορφη γυναίκα μου, τους φίλους μου... Όμως ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι είσαι άνθρωπος. Και σκέφτεσαι: δεν θέλω να φύγω. Έχω τόσα να κάνω. Και είμαι ευλογημένος», τόνισε.

«To 2000 είχα κάποια συμπτώματα που υποδείκνυαν πως μπορεί να υποφέρω από καρκίνο στις φωνητικές χορδές. Έπρεπε να υποβληθώ σε βιοψία που ήταν εξαιρετικά επικίνδυνη, καθώς θα μπορούσε να μου έχει δημιουργήσει τραύμα που θα σταματούσε την καριέρα μου. Τελικά, τα αποτελέσματα της βιοψίας ήταν καλά, ενώ η εξέταση δεν δημιούργησε πρόβλημα στις χορδές μου.

«Το 2014 είχα ένα ατύχημα με το ποδήλατο. Χτύπησα στον ώμο και στο κεφάλι. Παραλίγο να χάσω το μάτι μου, ενώ έπαθα αμνησία. Ακόμη και τώρα δεν θυμάμαι τίποτα από τη συγκεκριμένη μέρα. Στην προσπάθειά μου να αποφύγω έναν άλλο ποδηλάτη παραλίγο να χάσω τη ζωή μου…», επεσήμανε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα χειροκροτήματα

  Τα χειροκροτήματα μετά από τις ομιλίες του πρωθυπουργού και του πρώην υπουργού μεταφορών ήταν το αποκορύφωμα της άθλιας εικόνας που για ακ...