«Οι άνθρωποι μπορούν να πιστεύουν ό, τι θέλουν.Οι άνθρωποι μπορούν να λένε ό, τι θέλουν Παρ 'όλα αυτά εμείς διαθέτουμε την ιερή Tabot, δηλαδή την Κιβωτό της Διαθήκης, και είμαι φύλακάς της ....».
Η αρχική Κιβωτό της Διαθήκης - το κιβώτιο από ξύλο και χρυσό στο οποίο οι Δέκα Εντολές είχαν τοποθετηθεί από τον προφήτη Μωυσή. Ο ίδιος ο Θεός έγραψε τις δέκα εντολές του νόμου σε δύο πέτρινες πλάκες. Ο Μωυσής στη συνέχεια τοποθέτησε αυτές τις πλάκες μέσα στην Κιβωτό της Διαθήκης - οι οποίες στη συνέχεια συνόδευαν τους Ισραηλίτες κατά τη διάρκεια της περιπλάνησής τους στην έρημο και της κατάκτησης της Γης της Επαγγελίας. Τους έφερε τη νίκη όπου κι αν πήγαν και τους έκανε ένα μεγάλο λαό. Επιτέλους, όταν το έργο του ολοκληρώθηκε,ο βασιλιάς Σολομώντας την τοποθέτησε στα Άγια των Αγίων του ναού που είχε χτίσει στην Ιερουσαλήμ. Και από εκεί, όχι πολύ καιρό μετά, αφαιρέθηκε και μεταφέρθηκε στην Αιθιοπία ... Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Αιθιοπίας λατρεύει ένα κειμήλιο που πιστεύουν ότι είναι η πραγματική Κιβωτός. Βρίσκεται στην Εκκλησία της Αγίας Μαρίας της Σιών στην πόλη του Αξούμ. Προστατεύεται από ένα Φύλακα- ένα κόπτη ιερέα ο οποίος δεν εγκαταλείπει ποτέ την σκοπιά του, και ποτέ δεν επιτρέπει σε κανένα να το δει, ούτε καν στους αυτοκράτορες της Αιθιοπίας. Άλλα οι 20.000 εκκλησίες της χώρας κρατούν ένα αντίγραφο της Κιβωτού, σε ένα δωμάτιο που είναι γνωστό ως τα Άγια των Αγίων. Πράγματι, μια εκκλησία, χωρίς ένα αντίγραφο θεωρείται μη καθαγιασμένη.Ο Graham Hancock άκουσε για πρώτη φορά το μύθο το 1983, ενώ έγραφε ένα βιβλίο για την Αιθιοπία. Βρήκε τη παλαιότερη αναφορά ότι η Κιβωτός ήρθε στην Αιθιοπία γραμμένη σε ένα ιερό βιβλίο που ονομάζεται Kebra Nagast, ή η δόξα των βασιλιάδων.
Ψάχνοντας στην Παλαιά Διαθήκη, βρήκε πάνω από 200 αναφορές στην Κιβωτό μέχρι τη βασιλεία του Σολομώντα (970 -931 π.Χ.). Δεν αναφέρθηκε ξανά μέχρι γύρω στο 620 π.Χ., όταν αποσπάσματα φαίνεται να εννοούν ότι δεν είναι πλέον στον Πρώτο Ναό, μια περίοδος λίγο περισσότερο από 300 χρόνια, κατά την οποία το κειμήλιο θα μπορούσε να έχει αρπαχθεί. Χρησιμοποιώντας ένα ισχυρό υπολογιστή,ο Hancock έψαξε για λέξεις, ή ακολουθίες λέξεων, που είχαν αναφερθεί μόνο με την Κιβωτό νωρίτερα στο κείμενο. Το σκεπτικό του ήταν ότι τυχόν περιστατικά των φράσεων αυτών κατά τη διάρκεια των τριών αιώνων που το λείψανο δεν αναφέρθηκε θα αποτελέσουν ισχυρές, έμμεσες αποδείξεις για την τύχη του. Με τη χρήση αυτής της τεχνικής, ο Χάνκοκ ήταν σε θέση να αποδείξει ότι η Κιβωτός πιθανώς παρέμεινε στον Πρώτο Ναό τουλάχιστον μέχρι το 701 π.Χ.. Αυτό σήμαινε ότι θα μπορούσε να χαθεί στο σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα 80 ετών μεταξύ 701 και 620π.Χ. Ο Χάνκοκ αποφάσισε να ψάξει μόνος του και να δει αν η Κιβωτός ήταν πραγματικά στην Αφρική. "Έκανα μια εκτεταμένη επίσκεψη στην Αιθιοπία κατά τη διάρκεια της οποίας ταξίδεψα προς τα βορειοδυτικά της κατεστραμμένης από τον πόλεμο επαρχίας του Tigray.
Ήταν εκεί, στο Αξούμ -τη λεγόμενη« ιερή πόλη των Αιθιόπων »- που είχα τη συνάντησή μου με το φύλακα μοναχό που αναφέρθηκε νωρίτερα σε αυτό το κεφάλαιο. " Σύμφωνα με την ιστορία που ειπώθηκε στον Χάνκοκ από το μοναχό φύλακα, η κιβωτός είχε κλαπεί από το Ναό από τον Menelik (ο γιος του βασιλιά Σολομώντα και της Βασίλισσας του Σαβά) και τον Azarius (γιος του Σαδώκ , αρχιερέα του Ισραήλ) και την πήγαν στην Αιθιοπία, όπου έκτοτε βρίσκεται. "Μου λες ότι αυτός ο θρύλος είναι κυριολεκτικά αλήθεια;" ρώτησε ο Hancock το μοναχό. «Δεν είναι ένας θρύλος», απάντησε ο μοναχός. "Είναι η ιστορία."
dailyrevolution.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου