Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

Γκρέτα



Όσο κι αν έχω οικολογικές ανησυχίες, όσο κι αν θεωρώ νούμερο ένα πρόβλημα το περιβαλλοντικό εξακολουθεί να μη μου κολλάει η φάση με τη Γκρέτα και το κίνημά της.Και δεν μου άρεσε καθόλου η εικόνα που είδα από την ομιλία της τον ΟΗΕ.Δεν μπορώ να το προσδιορίσω,συμφωνώ με το περιεχόμενο του λόγου της,αλλά υπάρχει μια γενικότερη άσχημη αίσθηση που έχω.Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια.Ίσως να φταίνε οι χειροκροτητές της.Τι να πω... 

ΥΓ1. Μην το ξεχάσω.Γελοιότητα η ειρωνεία του Τραμπ εναντίον της.Πρόεδρος των ΗΠΑ είσαι ρε μπάρμπα.Συγκρατήσου λίγο.

ΥΓ2.Το κίνημα των διαδηλώσεων της Παρασκευής μου φαίνεται συνεχώς και μονίμως το ίδιο.Χαβαλές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο δικαστήριο

  Ο Χριστός συλλαμβάνεται, φυλακίζεται, βασανίζεται, δικάζεται και τελικά σταυρώνεται χωρίς πραγματική αιτία νομική. Ένας αθώος, ο μόνος αθώ...