Τρίτη 18 Μαΐου 2021

Σχόλια μαγιάτικα!

 


- Ο Πέτρος Φιλιππίδης αρνείται τις κατηγορίες: "Είχα σχέση με την Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους και το γνώριζε η σύζυγός μου". Το ερώτημα είναι, η Παπαχαραλάμπους το γνώριζε;


- Προνόμια για τους εμβολιασμένους, λέει. Το ήξερα εγώ. Στο τσεπάκι έχω αύξηση μισθού και πιο κεντρική ενορία


- Χώρισε κρυφά η Έλενα Ράπτη που είχε παντρευτεί μυστικά. Χεστήκαμε στα φανερά.


- Η Ακρίτα έκανε ανάρτηση με fake news για να πλήξει την εικόνα Μπακογιάννη, ανεβάζοντας τη φωτογραφία από τον εμβολιασμό του. Γιατί δεν ανέβαζε απλά μια φωτογραφία από την περιοχή ανάμεσα σε Πατησίων και Αχαρνών; Αν είχαν μυαλό στο ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν κυβέρνηση ακόμα


- Ανησυχία προκαλεί στους επιστήμονες η "αθηναϊκή μετάλλαξη". Δεν καταλαβαίνω το λόγο. Η μαλακία θερίζει στην Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα αιώνες τώρα.


-  Πιστεύω στον Θεό κι όταν θα Τον συναντήσω έχω πολλά “γιατί” να Τον ρωτήσω...Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, ηθοποιός. Κι εγώ έχω πολλά "γιατί" να ρωτήσω. Τα "επειδή" είναι αυτά που φοβάμαι...


- Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω πού σταματά ο ήρωας και πού ξεκινά το κορόιδο...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...