Τρίτη 25 Μαΐου 2021

Κωμωδία

 


Απ' όταν ήμουν μικρός ήθελα στη ζωή μου να υπάρχει έντονο το κωμικό στοιχείο. Ενώ άλλα αγοράκια ήθελαν η ζωή τους να μοιάζει με μια ταινία δράσης ή φαντασίας, εγώ ήθελα να μοιάζει περισσότερο με κωμωδία. Τα άλλα ήταν συμπληρωματικά. Ο μεγάλος Άγγλος κωμικός Stephen Fry, σε μια εκπομπή εξήγησε τη διαφορά μεταξύ αμερικάνικης και αγγλικής κωμωδίας. Ο Αμερικάνος κωμικός ήρωας είναι ο έξυπνος, καταφερτζής τύπος , ο οποίος ξεφεύγει από τις δύσκολες καταστάσεις ρίχνοντας και δυο τρεις αστείες ατάκες. Από την άλλη, ο Άγγλος κωμικός ήρωας είναι αυτός τον οποίον καταπλακώνουν οι καταστάσεις. Είναι αυτός ενάντια στον οποίο στρέφονται οι αστείες ατάκες. Με απλά λόγια, ο Αμερικάνος κωμικός λέει αστεία ενώ ο Άγγλος κωμικός είναι το αστείο. Πέτυχα σε κάποιο βαθμό να είναι η ζωή μου σαν κωμωδία. Μόνο που μάλλον μου έτυχε, η λάθος πλευρά του Ατλαντικού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σάββατο του Λαζάρου

  Όταν ο Χριστός έμαθε πως ο Λάζαρος πέθανε, δάκρυσε. Και όσοι ήταν γύρω Του θαύμασαν πόσο αγαπούσε ο Χριστός τον φίλο Του. Αργότερα, όταν ο...