Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024

Αντιβίωση

 


Συχνά πυκνά φίλοι/ες και γνωστοί/ές μου στέλνουν μήνυμα ή παίρνουν τηλέφωνο και αρχίζουν: "με πονάει το κεφάλι, διάβασε μου καμιά ευχή" ή "έχω πυρετό, μη με ξεχάσεις στη λειτουργία"...Προφανώς με έχουν μπερδέψει με το ντεπόν δεν εξηγείται αλλιώς. Τι είμαι ρε σεις, αντιβίωση; Σιγά μη σας διαβάσω και για τη πέτρα στα νεφρά, τη τριχόπτωση(αν το πετύχαινα αυτό θα διάβαζα εμένα πρώτον) και για τη κυτταρίτιδα. Να πάτε στο φαρμακείο, να αγοράσετε κανένα αντιπυρετικό, κανένα αντιφλεγμονώδες, να κινηθεί και η αγορά στο χώρο των φαρμάκων. Τώρα που έχουμε αποθέματα, αύριο δε ξέρεις τι γίνεται. Ή να κάνετε καμιά γυμναστική. Για τη πέτρα και τη τριχόπτωση, μη κάνετε τίποτα, δε θα πιάσει το έχω δοκιμάσει! Άντε συμμαζευτείτε λίγο ορισμένοι/ες γιατί σε λίγο θα με ρωτάτε αν βγαίνω και σε αναβράζον ή σε σιρόπι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η πορεία

  Είναι εύκολο να είσαι δούλος. Ο δούλος δεν κάνει επιλογές, δεν έχει ευθύνες και δε χρειάζεται να καταλάβει τι λέει ο αφέντης του. Το εκτελ...