Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024

Ανασκό(λο)πηση

 


Θα ήθελα να κάνω μια ανασκόπηση της χρονιάς, κάθε ηλίθιος το κάνει άλλωστε αυτό στις μέρες μας, και μετά να γράψω ένα έξυπνο κείμενο σχετικά, αλλά πολύ φοβάμαι ότι ούτε έξυπνος είμαι για να γράψω κάτι αρκετά έξυπνο, ενώ είναι πολύ πιθανό να γράψω κάτι που θα προσβάλλει μία από τις παρακάτω ομάδες/μειονότητες για τις οποίες απαγορεύεται να πούμε κάτι κακό -ακόμα κι αν κάνουν πράγματι κάτι κακό- ή μάλλον θα προσβάλλει όλους αυτούς που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους για να τους υπερασπίζονται(επειδή προφανώς έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο για να υπερασπιστούν κάποιους που τους υποστηρίζει από το Χόλιγουντ και τον πρόεδρο των ΗΠΑ μέχρι και τη τελευταία χώρα της "πολιτισμένης Δύσης") .

 Έτσι δε μπορώ να γράψω κάτι περιπαικτικό για γυναίκες, ΛΟΑΤΚΙ+, Ρομά, μετανάστες, Εβραίους, Παλαιστίνιους, Κινέζους, Αφρικανούς, χοντρούς/ές, κοντούς/ές, καραφλούς/ές, μουσάτους/ές, αν τα δύο τελευταία σας κάνουν εντύπωση δεν είστε πολιτικά ορθοί, δεν μπορώ να γράψω κάτι για τεμπέληδες, φτωχούς, πλούσιους, κοιμισμένους, νευρωτικούς, χωριάτες, ψηλομύτες, ΛΟΑΤΚΙ+(τους ξανάγραψα αυτούς), ποδοσφαιριστές, παίκτες ριάλιτυ, ζωόφιλους, κυνηγούς, λογιστές(όχι, γι' αυτούς μπορώ, έχω γράψει παλιότερα), αριστερούς, δεξιούς, κεντρώους, ξανθιές, Ουκρανούς, Ρώσους, Ινδούς, Κορεάτες, μουσουλμάνους, βουδδιστές και άλλες υποομάδες που πιθανότατα μου διαφεύγουν αλλά αν γράψω ή πω κάτι γι' αυτούς όλο και κάποιος θα βρεθεί να μου κάνει μήνυση. Μπορώ παραδόξως να γράψω για παπάδες και χριστιανούς, αλλά τότε μάλλον θα χάσω τη δουλειά μου, οπότε θα αυτολογοκριθώ και σε αυτό το κομμάτι. Νομίζω λοιπόν, πως κάνοντας τη φετινή ανασκόπηση θα έλεγα πως είναι η χρονιά που ο κόσμος, δηλαδή τα κοινωνικά μέσα, πήραν τον εαυτό τους πολύ στα σοβαρά, πιο πολύ από τις προηγούμενες χρονιές νομίζω και θεώρησαν σωστό να επιβάλλουν πλήρως τη δικτατορία του καλού πρήζοντας μας τα...δε μπορώ να το γράψω για τους λόγους που ανέφερα ήδη, σε κάθε ευκαιρία.

Οι δε δημοσιογράφοι εναρμονίστηκαν πλήρως με το πνεύμα της εποχής αφού αυτό είναι που πληρώνει και τους κρατά στις θέσεις τους. Θα μπορούσαν να γράψω για τους Χρυσαυγίτες κάτι αλλά αυτοί είναι μοχθηροί τύποι και δε ξέρεις τι κακό μπορεί να σε βρει...Τέλος πάντων, κάνοντας ανασκόπηση αυτής της χρονιάς, θα γράψω ότι δεν έχω κάτι να ανασκοπήσω αφού είτε κάποιος τα κάνει "cancel" ή κάποιος θίγεται ή κάποια πράγματα παραήταν γελοία για να τα διακωμωδήσω. Μέχρι κι ο ΣΥΡΙΖΑ. Όχι, αυτό το κόμμα πάντα έτσι ήτανε. Δε ξέρω, από τότε που πέθανε ο Lemmy χάθηκε η μπάλα. Και φέτος ήταν μια τέτοια χρονιά με χαμένη τη μπάλα. Καλή χρονιά η επόμενη αλλά δε το βλέπω. Όποιος νομίζει ότι τα πράγματα θα φτιάξουν επειδή αλλάζει ο μήνας είναι εντελώς χαζός. Ας διαβάσει και ζώδια. Εγώ καρκίνος είμαι, πείτε μου αν θα μου τύχει κάτι καλό του 2024. Μπορώ να γράψω για τον αδερφό μου, τώρα που το σκέφτομαι, ντιπ χαζό παιδί και νομίζω, νομίζω δεν είμαι σίγουρος, δεν ανήκει σε κάποια μειονότητα. Αν και κάποτε ψήφιζε κι αυτός ΣΥΡΙΖΑ, οπότε ας μη γράψω τίποτα και βρω κανένα μπελά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η πορεία

  Είναι εύκολο να είσαι δούλος. Ο δούλος δεν κάνει επιλογές, δεν έχει ευθύνες και δε χρειάζεται να καταλάβει τι λέει ο αφέντης του. Το εκτελ...