Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Γιατί δεν παίρνω αυτοκίνητο...

Αποτέλεσμα εικόνας για CAMel

Γιατί δεν παίρνεις αυτοκίνητο;Αυτό το απλό ερώτημα μου έθεσε πρόσφατα φίλος.

Τα απλά ερωτήματα είναι μια καλή ευκαιρία για πολύπλοκες απαντήσεις.Αλλά δε θα είναι ακριβώς πολύπλοκο αυτό που θα γράψω.Σιχαίνομαι τα πολύπλοκα και βαθυστόχαστα κείμενα έτσι κι αλλιώς.

Λοιπόν,δεν παίρνω αυτοκίνητο γιατί:

-Τα αυτοκίνητα πωλούνται με αντίτιμο χρήματα,πράγμα απαράδεκτο,και όχι με φασόλια,πετραδάκια ή κάτι ανάλογο.

-Σιχαίνομαι την οδήγηση.Έχοντας το μυαλό σου στο δρόμο χάνεις όλα τα ωραία μέρη που περνάς.Αν έχεις το μυαλό σου στα ωραία μέρη όταν οδηγείς,αυξάνεις την πιθανότητα να πας σε ακόμα "ομορφότερα μέρη".


-Η αγορά αυτοκινήτου στα Κύθηρα,που είναι πράγματι μεγάλη ευκολία,είναι αποδοχή του τρόπου ζωής που υπάρχει εδώ.Εθελοδουλεία,υπόγειο σκάψιμο αντί φανερής σύγκρουσης,οικογενειοκρατία,φατριασμός,υποκρισία και άλλα πολλά όμορφα.

-Το  αυτοκίνητο υποδηλώνει ένα κοινωνικό στάτους.Σε μια τέτοια διαδικασία δεν επιθυμώ να μπω.

-Η αγορά αυτοκινήτου για να γίνει πιο εύκολη η ζωή μου σημαίνει ότι η παραμονή στο νησί δεν είναι πια προσωρινή αλλά παίρνει χαρακτήρα μακροχρόνιο και πιθανόν μόνιμο.Είμαι που είμαι ημι-καταθλιπτικός,μην απογίνω κιόλας.

-Άμα έχω αυτοκίνητο μπορεί να μπω στον πειρασμό να περάσω πάνω από κανέναν.Δεν είμαστε για τέτοια.

-Είμαι λίγο οικολογοπαλαβιάρης και δεν θέλω να επιβαρύνω κι άλλο το περιβάλλον.

-Αυτοκίνητο σημαίνει (ακόμα μία) καταγραφή στοιχείων σε κάποια βάση δεδομένων.Σε αρκετές είμαι ήδη.

-Αυτοκίνητο σημαίνει προσκόλληση σε ένα ακόμα αντικείμενο.Μη το κλέψουν,το γρατζουνίσουν,το κατουρήσουν.Άσε,να λείπει.

-Εν κατακλείδι,πιο πιθανό είναι να πάρω καμήλα και μια μέρα να φτιάξω δικό μου παστουρμά,παρά αυτοκίνητο.


9 σχόλια:

  1. Καλά εντάξει, πολλά από αυτά που λες είναι βάσιμα. Τι σχέση έχει όμως η αποδοχή του τρόπου ζωής των Τσιριγωτών με την αγορά αυτοκινήτου; Εγώ έχω αυτοκίνητο κ μια χαρά συγκρούομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'όταν ήρθα,δύο πράγματα άκουγα συνέχεια:"Μη διχαστούμε"(δηλαδή μη μιλάς άμα κάτι είναι στραβό και παρεξηγηθεί αυτός που το κάνει) και "πάρε αυτοκίνητο"(επί της ουσίας αποδοχή μη ύπαρξης στοιχειώδους συγκοινωνίας ώστε μη θιχτούν κάποιοι,νοοτροπία με προεκτάσεις και σε άλλα θέματα).Θέλει και πολύ να τα συνδέσεις;Προφανώς και υπάρχουν εξαιρέσεις.

      Διαγραφή
    2. Άσε που δεν έχω κ φοβίες. Έχω φροντίσει κ το έχω γρατζουνίσει από την αρχή!

      Διαγραφή
    3. Καλά,είσαι και λίγο ειδική περίπτωση εσύ...

      Διαγραφή
    4. Όχι σαν κάτι μουσάτους που τα έχουν καλά με όλους...

      Διαγραφή
  2. συγγνωμη που θα σας το επισημανω πατερ αλλα αυτοκινητο χρησιμοποιουν και κατοικοι αλλων περιοχων ,πλην κυθηρων.αλλοι για το στατους,αλλοι το εχουν αυστηρα σαν εργαλειο κι αλλοι και για τα δυο.υπαρχουν μια χαρα εργαλεια αυτοκινητα χωρις το παραμικρο στατους.ακομα και για κατοικους αθηνων ,οπως εγω,με την καλυτερη αστικη συγκοινωνια,πολλες φορες το ι.χ. ειναι απαραιτητο. τα σεβη μου και στο επανιδειν .quixotes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κείμενο είναι σε καθαρά τοπικό,φιλοσοφικό και ολίγον αφηρημένο επίπεδο.
      Προφανώς και καλά κάνουν και έχουν αυτοκίνητα όσοι θέλουν.Κι εγώ αν βρεθώ Αθήνα(ή όπου αλλού) μπορεί να πάρω.Δεν το αποκλείω.
      Δεν είναι καν το αυτοκίνητο το ζήτημα.Το αυτοκίνητο είναι η αφορμή.

      Διαγραφή

Τα χειροκροτήματα

  Τα χειροκροτήματα μετά από τις ομιλίες του πρωθυπουργού και του πρώην υπουργού μεταφορών ήταν το αποκορύφωμα της άθλιας εικόνας που για ακ...