Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2023

Όταν προσεγγίζω ένα έργο στη μυθοπλασία δεν λαμβάνω υπόψιν μου τις κοινωνικές συνθήκες

 


"Όταν προσεγγίζω ένα έργο στη μυθοπλασία δεν λαμβάνω υπόψιν μου τις κοινωνικές συνθήκες. Δηλαδή, δεν θα βάλω έναν συγκεκριμένο ρόλο, δεν θα βάλω έναν χαρακτήρα να είναι ΛΟΑΤΚΙ, γκέι, μαύρος, γυναίκα επειδή αυτό είναι της μόδας ή αυτό ακούγεται. Τα έργα μου τα έχω ξεχωριστά από τις ειδήσεις και τη ειδησεογραφία. Ό,τι έχει ανάγκη το έργο μου θα το βάλω. Δεν θα το έκανα επί τούτου, επειδή αυτό πουλάει, πάμε να καβαλήσουμε στο άρμα. Όταν η σειρά το έχει ανάγκη, θα κάνω τα πάντα".


Σωτηρης Τσαφούλιας, σκηνοθέτης

https://www.protothema.gr/life-style/article/1336552/sotiris-tsafoulias-den-valo-haraktira-na-einai-loatki-epeidi-einai-tis-modas/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...