Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

Περπάτημα και βαρύτητα

 


Αρκετές φορές έχω γράψει για το περπάτημα και πόσο το απολαμβάνω. Μια πτυχή του βαδίσματος, που το κάνει να μου αρέσει ακόμα περισσότερο είναι η αντίσταση στη βαρύτητα. Πολλές φορές όταν περπατώ έχω την αίσθηση ότι είμαι σαν ακροβάτης τσίρκου πάνω σε μπάλα και εκτελώ διάφορες εντυπωσιακές ασκήσεις ισορροπίας. Μόνο που η μπάλα είναι ολόκληρος ο πλανήτης. Και ενώ έχει την τάση να με τραβάει προς τα κάτω τα πόδια μου όχι μόνο με βοηθούν να αντιστέκομαι αλλά ταυτόχρονα σπρώχνουν τον πλανήτη ολόκληρο ώστε να κινούμαι από μέρος σε μέρος. Όχι μόνο νικάω τη βαρύτητα όταν περπατώ αλλά τη μετατρέπω από εμπόδιο σε εργαλείο. Αυτή την αίσθηση μου δίνει ώρες ώρες το περπάτημα και είναι και αυτός ένας από τους πολλούς λόγους  που μου αρέσει ο ποδαρόδρομος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...