Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

Ο άγνωστος δρόμος

 



«Κύριέ μου Θεέ μου, δεν έχω ιδέα πού πηγαίνω. Δεν βλέπω τον δρόμο μπροστά μου. Δεν ξέρω με σιγουριά πού οδηγεί. Ούτε γνωρίζω πραγματικά τον εαυτό μου, και το γεγονός ότι πιστεύω ότι ακολουθώ το θέλημά σου δεν σημαίνει ότι το κάνω πραγματικά. Αλλά πιστεύω ότι η επιθυμία να σε ευχαριστήσω , πραγματικά σε ευχαριστεί. Και ελπίζω να έχω αυτή την επιθυμία σε όλα όσα κάνω. Ελπίζω ότι δεν θα κάνω ποτέ τίποτα χωρίς αυτή την επιθυμία. Και ξέρω ότι αν το κάνω αυτό, θα με οδηγήσεις στον σωστό δρόμο, κι ας μην ξέρω τίποτα γι' αυτόν. Γι' αυτό θα σε εμπιστεύομαι πάντα αν και μπορεί να φαίνομαι χαμένος και στη σκιά του θανάτου. Δεν θα φοβηθώ, γιατί είσαι πάντα μαζί μου και δεν θα με αφήσεις ποτέ να αντιμετωπίσω μόνος τους κινδύνους μου». 

- Thomas Merton από το Thoughts in Solitude

https://www.facebook.com/photo?fbid=25283751481210093&set=gm.1821503528294295&idorvanity=176748382769826

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...