Σάββατο 6 Μαΐου 2023

Η στέψις και η πέψις!

 


Ωραία ήταν η στέψη του Καρόλου της Αγγλίας. Δεν την είδα πολύ, αποσπασματικά μόνο και όποτε την πετύχαινα πιο πολύ Ζαμπούνη έβλεπα παρά Κάρολο αλλά νομίζω ότι ήταν πολύ ωραία παρ' όλα αυτά. Είχε κόκκινα χαλιά στρωμένα, είχε χορωδίες πολλές και μια βυζαντινή ανάμεσα τους -και όλοι είπαν πως αγαπάει ο Κάρολος την Ελλάδα, αυτοί οι όλοι είναι οι ίδιοι που όλο τον άλλο καιρό προσπαθούν να μας πείσουν είτε ότι το Βυζάντιο δεν είναι ελληνικό είτε ότι είναι ανάξιο λόγου- είχε στέμματα, πολύτιμους λίθους, υψηλούς προσκεκλημένους, οικολογικές αποχρώσεις, μια δόση παράδοση, μια δόση εκσυγχρονισμό, όχι του Σημίτη, από τον άλλον που έχουν για τους καλούς πελάτες, είχε κάτι λίγους διαδηλωτές που τους κορόιδευαν οι άλλοι Άγγλοι, είχε τουρίστες, είχε τον Αρχιεπίσκοπο του Καντέρμπουρυ, είχε τον ένα πρίγκηπα κανονικά στη θέση του, τον άλλο λίγο πιο μακριά, ωραία ήταν. Θα πει κάποιος τι μας νοιάζει εμάς στην Ελλάδα η στέψη του Καρόλου.

Δε ξέρω τι μας νοιάζει, αλλά εδώ ασχολούμαστε με το αν είναι καταλληλότερος ο Κυριάκος ή ο Αλέξης και αν η Μπάρκα τα κατέψυξε τα ωάριά της, γιατί να μη μας νοιάξει κι ο Κάρολος; Είδατε πώς τα συνδύασα, ε; Μα ο Κάρολος δε θα λύσει τα προβλήματα της χώρας θα μου πει ο ίδιος μίζερος, λαϊκός λαπάς κι εγώ θα του απαντήσω πως ούτε ο Κυριάκος ή ο Αλέξης θα τα λύσουν και ούτε τα κατεψυγμένα ωάρια της Μπάρκα. Αν και τα τελευταία υπάρχει μια πιθανότητα παραπάνω να το κάνουν αυτό. Τέλος πάντων τα περάσαμε όμορφα με τα πλάνα από το αββαείο του Ουέστμινστερ το οποίο πρέπει να είναι το αββαείο με το καλύτερο όνομα παγκοσμίως. Πάρα πολύ μ' αρέσει. Και ο Ζαμπούνης μ' αρέσει, και τα ντολμαδάκια μ' αρέσουν και ο πατσάς μου αρέσει αλλά δε μου φτιάχνει η γυναίκα μου γιατί λέει πως θα βρωμίσει το σπίτι και δε θα το φάει κανείς ή πως ένας πατσάς στο σπίτι είναι αρκετός. Εγώ είμαι ο κανείς όπως καταλάβατε, εγώ και ο πατσάς. Απλά επειδή η Λένα εκτιμά το υποκριτικό μου ταλέντο(συχνά μου λέει πόσο μεγάλος υποκριτής είμαι) μου αλλάζει συχνά ρόλους. Εκτός από αυτόν του άχρηστου. Αυτό μου τον έχει παραχωρήσει πλήρως. Στην υγειά μας και God save the King. Τουλάχιστον δε θα μας τα πρήζουν οι χαζοί που ακούν Sex Pistols με το God Save the Queen πλέον. Είναι κι αυτό ένα κέρδος. Α, μια που ανέφερα τους Sex Pistols. Το punk είναι βαβούρα και το ακούν είτε όσοι είναι άσχετοι από μουσική είτε όσοι έχουν πρόβλημα ακοής. Χαιρετίσματα βασιλικά. Και μη ξεχάσετε να βάλετε πλάτη για να πάει η χώρα μπροστά. Εγώ έχω πάθει λουμπάγκο. Ω ρε ντουβάρ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

H δυσκολία

  Να σε δεχτεί ο Χριστός είναι εύκολο. Ο Χριστός όλους τους δέχεται. Όλους τους περιμένει. Πολλές φορές όχι μόνο τους περιμένει αλλά τους πλ...