Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Στον κόσμο μου

 


Στον κόσμο μου, τα δάση δεν κατοικούνται μόνο από ζώα και πτηνά. Τα νερά δε κρύβουν μόνο τη ζωή των ψαριών και των αμφίβιων. Ο κόσμος δεν αποτελεί ένα σύνολο πλουτοπαραγωγικών πόρων προς εκμετάλλευση. Όχι. Στον κόσμο μου δράκοι κρύβονται σε βαθιές σπηλιές και νεράιδες χορεύουν δίπλα στις πηγές. Νάνους και ξωτικά μπορείς να συναντήσεις ανάμεσα στα δέντρα να περιπολούν. Οι θρύλοι είναι πιο αληθινοί από τους ισολογισμούς των εταιρειών και σίγουρα πιο σημαντικοί. Στις σκιές κρύβονται τέρατα που προκαλούν τρόμο, μεγαλύτερο από τον τρόμο που προκαλεί μια ταραχή των αγορών. Μαγικά σπαθιά στα χέρια ικανών πολεμιστών διαλύουν κατάρες αιώνων που έριξαν μάγοι και μάγισσες πάνω σε αθώους ανθρώπους. Η περιπέτεια είναι ο σκοπός και όχι η αποκόμιση κερδών με τον μικρότερο δυνατό κόπο. Ο κώδικας τιμής είναι πάνω από το προσωπικό συμφέρον. Ανάμεσα στα άστρα περπατούν πλάσματα απεριόριστης δύναμης και σοφίας και όχι δορυφόροι τηλεπικοινωνιών και κατασκοπίας. Στον κόσμο μου οι βάρδοι και οι τροβαδούροι τιμώνται και εκτιμώνται περισσότερο από τους τεχνοκράτες. Το παραμύθι είναι σπουδαιότερο από την ανάλυση.

Και αν κάποιος μου πει να σταματήσω να ζω στον κόσμο μου και να προσγειωθώ δε θα του απαντήσω. Θα είμαι απασχολημένος καθώς θα παρατηρώ ένα θηλυκό γρύπα να κλωσά τα αυγά του ή θα παρακολουθώ τη Χίμαιρα να σκαρφαλώνει μια απότομη βουνοπλαγιά για να βρεθεί στη σπηλιά της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο φως της Ανάστασης

  H αλήθεια είναι πως είχα γράψει άλλο κείμενο για την Ανάσταση αρχικά. Τρεις, τέσσερις παραγράφους. Μα μου φάνηκε υπερβολικό να γράψω πολλά...