Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

Tο να είμαι άγιος σημαίνει να είμαι ο εαυτός μου!

 



https://www.enoriako.info/

Thomas Merton

“Tο να είμαι άγιος σημαίνει να είμαι ο εαυτός μου! Tο πρόβλημα της ιερότητας και της σωτηρίας είναι στην πραγματικότητα το πρόβλημα της ανακάλυψης, ποιος είμαι, και της ανακάλυψης του όντως πραγματικού μου εαυτού...


Ο Θεός μάς αφήνει να είμαστε ό,τι θέλουμε! Μπορούμε να είμαστε ο εαυτός μας ή όχι! Ό,τι και όπως θέλουμε! Έχουμε την ελευθερία να είμαστε πραγματικοί και αληθινοί ή να είμαστε εξωπραγματικοί. Μπορεί να είμαστε αληθινοί ή ψεύτικοι. Η επιλογή είναι δική μας. Μπορεί να φοράμε σήμερα μια μάσκα και αύριο μια άλλη, και ποτέ, αν το επιθυμούμε, να μην εμφανιστούμε με το δικό μας αληθινό πρόσωπο. Αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε αυτές τις επιλογές ατιμώρητα!


Οι αποφάσεις και οι ενέργειές μας έχουν επιπτώσεις, και αν λέμε ψέματα στον εαυτό μας και στους άλλους, τότε δεν μπορούμε να περιμένουμε να βρούμε την αλήθεια και την πραγματικότητα, όποτε τυχαίνει να τις θέλουμε. Εάν έχουμε επιλέξει τον τρόπο του ψεύδους δεν πρέπει να εκπλαγούμε που η αλήθεια μάς διαφεύγει όταν τελικά την χρειαζόμαστε!”


Thomas Merton από τους Νέους Σπόρους του Στοχασμού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η πρώτη Ανάσταση

  Η πρώτη, όπως την αποκαλούμε, Ανάσταση γίνεται κρυφά, μυστικά. Ενώ η φύση όλη παραμένει ατάραχη, ενώ οι άνθρωποι γυρίζουν στις δουλειές το...