Κυριακή 15 Μαΐου 2022

Πολιτισμός

 


Ελλάδα 2022. Ένας άνθρωπος μετά από ατύχημα παραμορφώνεται άσχημα στο πρόσωπο, χάνει δουλειά, φίλους και αποτραβιέται στον Πύργο. Εκεί γίνεται "αντικείμενο διασκέδασης" για νεαρά δίποδα γαϊδούρια και τελικά εξαφανίζεται. Και η κοινωνία καθεύδει. Άλλωστε είχαμε και τη Eurovision αυτές τις ημέρες, είχαμε την αναβίωση του Αχιλλέα και άλλα ευτράπελα. Έτσι είναι η Ελλάδα. Ένα βήμα προς την Ευρώπη, δύο προς τη Τουρκία.

8 σχόλια:

  1. Και οτι το ειχα στο μυαλο μου αυτο το συμβαν χτες το βραδυ που το εδειχνε στις ειδησεις και σκεφτομουν οτι μπορει να αναρτησεις κατι! Το "γαιδουρια" ειναι πολυ επιεικης χαρακτηρισμος! Αλογα κτηνη ειναι πιο καταλληλος χαρακτηρισμος! Εαν το πεις καποιον γαιδουρι μπορει να το εκλαβει και τιμητικα! Επειδη καποτε ενα γαιδουρακι μετεφερε στη ραχη του Εκεινον που δημιουργησε το παν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκεφτόμουν αν θα γράψω ή όχι. Γιατί είναι ένα θέμα που με εξοργίζει πολύ. Η αντιμετώπιση ανθρώπων με προβλήματα δε μένει σε αυτή τη περίπτωση δυστυχώς. Είναι πολύ πολύ ευρύτερη.

      Διαγραφή
  2. Ξερεις βλεποντας αυτα που περασε και περναει αυτος ο ανθρωπος αναλογιζομαι καθως τα συγκρινω με τα δικα μου προβληματα σε ποσο χειροτερη κατασταση βρισκονται αλλοι ανθρωποι! Λεει η παροιμια "πας να πεις το πονο σου και ακους τα χειροτερα" η το αλλο που λενε "να βλεπεις τα χειροτερα να παρηγοριεσαι". Ωστοσο εγω δε τη "πολυδεχομουν" αυτη την αποψη με την εννοια οτι δε κανει να το βλεπεις τον αλλο να τον αντιμετωπιζεις με λυπηση οπως ανεφερες πολυ σωστα στη περιπτωση του παραλυτου που θεραπευσε ο Χριστος! Ουτε να χρησιμοποιεις τον αλλο σα μετρο συγκρισης για τις ζωες των αλλων ωστε να καθομαστε καποιοι για να "παρηγοριομαστε". Η καθε ανθρωπινη ιστορια μπορει να παρουσιαζει καποιες ομοιοτητες με ορισμενες αλλες ιστοριες ωστοσο η καθε μια εχει και τις ιδιαιτεροτητες της! Ωστοσο η λυπηση που δειχνουν πολλοι ανθρωποι δεν ειναι πραγματικη αγαπη και ενδιαφερον για τον αλλον! Τουλαχιστον δεν ειναι ολες τις φορες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι και κατι αλλο επισης που ανεφερες στο κειμενο και προβληματιζομαι! Τα καναλια προβαλουν απο τη μια φαινομενα σαν αυτο που εγινε με αυτο το παλικαρι αυτο και απο την αλλη "προβαλουν" το διαγωνισμο της Eurovision λες και δε συντρεχει και καμοια γενικοτερη ανησυχια και με το πολεμο και με ολα αυτα που γινεται στο πλανητη! Λες και οσοι κουμανταρουν τα πραγματα δεν ανησυχουν ουσιαστικα για κατι η δε θελουν εμας να μας κανουν να "ανησυχησουμε". Μπορει αυτο που λεω να ακουγεται ως συνηθως ως "θεωρια συνομωσιας" ωστοσο πολλες φορες ξεχναμε καποια απλα πραγματα οπως π.χ. οτι τα Μ.Μ.Ε. τα αποκαλουσαν απο παλια "η πεμπτη μορφη εξουσιας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η εξίσωση σοβαρών και γελοίων ειδήσεων και η ανάμειξή τους γίνεται ώστε με τον καιρό να μπερδεύεται το ανθρώπινο μυαλό και να μη ξεχωρίζει τι είναι σοβαρό και τι όχι. Το γράφω κάπως χοντροκομμένα γιατί υπάρχει ολόκληρη ανάλυση του φαινομένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτη η εξισωση με μπερδευει ωρες-ωρες! Οταν προβαλουν αντιφατικα γεγονοτα δηλαδη σοβαρες ειδησεις σε αντιδιαστολη με γελοια θεαματα θα ελεγε κανεις οτι οσοι τα προβαλουν ειναι γελοιοι οι ιδιοι, η παντελως αναισθητοι η βλακες! Για το τελευταιο δε το πιστευω με τιποτα αφου για να κουμανταρεις οικονομικους κολοσσους μονο βλακας δε γινεται να εισαι! Για το δευτερο ειμαι πολυ βεβαιος δηλαδη οσον αφορα την αναισθησια τους! Για το πρωτο δεν ειμαι και πολυ σιγουρος εαν οντως δεν ειναι γελοιοι! Το πιο τρομαχτικο κιολας και σοκαριστικο κιολας θα ειναι κιολας η γελοιοτητα τους να συνοδευεται με παραφροσυνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρομακτικό και σοκαριστικό (λέμε τώρα) είναι και το ότι δε βρέθηκε ΕΝΑΣ άνθρωπος να στηρίξει αυτόν τον δυστυχή. Είναι ανεκδιηγητοι όσοι έπαιζαν με τον πόνο του (μακάρι όλα τα μακάρι) αλλά αδικαιολόγητοι και όσοι γνώριζαν αλλά δεν έκαναν κάτι. Και δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε πάρα πολλές περιπτώσεις. (Deso)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η (δήθεν) λύπηση είναι εύκολη. Η έμπρακτη στήριξη και η συμπαράσταση είναι δύσκολες.

      Διαγραφή

Στο φως της Ανάστασης

  H αλήθεια είναι πως είχα γράψει άλλο κείμενο για την Ανάσταση αρχικά. Τρεις, τέσσερις παραγράφους. Μα μου φάνηκε υπερβολικό να γράψω πολλά...