Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024

Πού βαδίζουμε κύριοι...

 


Λοιπόν, με παίρνει ένας φίλος τηλέφωνο και μου λέει "σου έχω νέα από το χωριό". Το χωριό είναι το μέρος όπου γνωριστήκαμε όλοι εμείς οι απροσάρμοστοι που έχουμε κάποια καταγωγή από εκεί και πηγαίναμε τα καλοκαίρια. Του λέω "άντε ριχ' το αν και να ξέρεις πολλούς δεν τους θυμάμαι καν". "Θα σε κατατοπίσω¨, μου απαντά και συνεχίζει. "Ο Μηνάς" μου λέει..."Ώπα", τον διακόπτω, "ποιος είναι ο Μηνάς;". Δε κόβει η φόρα του και συνεχίζει απτόητος σαν άλλος Λουκιανος Κηλαηδόνης:

Ο Μηνάς που τα 'φτιαξε με την Ανέτα

Που τα 'χε με το Δήμο τον τρελό

Χώρισε ο Χρηστάκης με την Τέτα

Και τα 'φτιαξε ξανά με την Ζωζώ

Και τα' φτιαξε η Μάρη με τον Άρη και τον Χάρη

Που τα είχε με την Ρένα και μετά με την Νανά

Κι ο Μιχάλης με την Άννυ που τα είχε με το Γιάννη

Μπερδεύτηκαν και τα φτιάξανε ξανά

Τα 'φτιαξε η Μαίρη ξαφνικά με το Λευτέρη

Που γουστάριζε την Νένα πριν γνωρίσει τη Γωγώ

Που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με την Μάρη

Και που κάποτε τη γούσταρα κι εγώ....


"Άσ' το ρε " του λέω, "αν είναι για να καταλάβω ποιος είναι ο Μηνάς να μάθω όλη την Τόλμη και Γοητεία του χωριού και ποιος τα έφτιαξε με ποια, που τα μισά ονόματα δεν τα ξέρω καν και τα άλλα ίσα που κάτι μου θυμίζουν, να μου λείπει. Επίσης πότε τα έφτιαξαν όλοι αυτοί μεταξύ τους και τι με νοιάζει εμένα;". "Ε, είσαι αντικοινωνικός" μου λέει απογοητευμένος και κάπως τσαντισμένος και μου κλείνει το τηλέφωνο. Εγώ πάλι σκέφτομαι ότι κατάλαβα γιατί οι άνθρωποι έφυγαν από τα χωριά τους τελικά...

ΥΓ. Η φωτογραφία είναι του χωριού μου, τα γεγονότα είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις συμπτωματική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάποτε στη τράπεζα

  Πίσω, κάπου στο 2002, κάνω πρακτική στη Γενική Τράπεζα στη Λάρισα, στο Β' υποκατάστημα. Ωραίες εποχές ακόμα, δάνεια για ηλίθιους σκοπο...