Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023

Manifesto!



Δε παίρνω τον εαυτό μου και πολύ στα σοβαρά. Προτιμώ τη heavy metal και rock μουσική από τη βυζαντινή. Δεν κατουριέμαι επάνω μου όταν βλέπω κάποιον πολιτικό ή πλούσιο ή διάσημο. Δε με ενδιαφέρουν οι τυπικότητες και οι δήθεν καλοί τρόποι. Δε θεωρώ πως είμαι κανένας δουλευταράς και η ομάδα που υποστηρίζω δεν είναι ούτε ιδέα ούτε θρησκεία. Μια ομάδα είναι, για να βλέπω με ένα έξτρα ενδιαφέρον κάποια αθλήματα. Η πολιτική μου ιδεολογία σπάνια είναι σταθερή αν και έχει ένα συγκεκριμένο πλαίσιο που κινείται πια. Δε με ενδιαφέρει κάποιου είδους καριέρα και αν γυρνούσα το χρόνο πίσω θα πήγαινα σε κάποια χώρα με παράδοση στο τσίρκο για να γίνω κλόουν. Χάρηκα για τη γνωριμία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο φως της Ανάστασης

  H αλήθεια είναι πως είχα γράψει άλλο κείμενο για την Ανάσταση αρχικά. Τρεις, τέσσερις παραγράφους. Μα μου φάνηκε υπερβολικό να γράψω πολλά...