Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2023

Λαμπιόνια

 


Ό,τι και να μου λέτε εγώ το δηλώνω ευθαρσώς: Είμαι με τα λαμπιόνια! Μου αρέσουν βρε αδερφέ, δίνουν μια ατμόσφαιρα. Και όχι δε πιστεύω πως κρύβουν την πνευματικότητα των Χριστουγέννων. Δε πιστεύω πως την επηρεάζουν καν. Αυτά τα πράγματα κινούνται παράλληλα. Η πνευματικότητα επηρεάζεται από τη φτώχεια μας τη πνευματική. Όχι από τα λαμπάκια που αναβοσβήνουν και τα χαζοτράγουδα. Ας μη ξεπέφτουμε εμείς στο φαρισαϊσμό και ας στολίσουμε ως και τρία οικοδομικά τετράγωνα. Δε θα χαθεί καθόλου το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων. Γιατί δεν το καλύπτουν ούτε τα στολίδια, ούτε τα δώρα, ούτε οι βόλτες(ακόμα κι αν είναι κάποιων...χιλιομέτρων) ούτε με τις όποιες αγορές. Με την υποκρισία, τη στενομυαλιά και τον εγωισμό συσκοτίζεται το χριστουγεννιάτικο μήνυμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο φως της Ανάστασης

  H αλήθεια είναι πως είχα γράψει άλλο κείμενο για την Ανάσταση αρχικά. Τρεις, τέσσερις παραγράφους. Μα μου φάνηκε υπερβολικό να γράψω πολλά...