Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022

Σκρουτζ

 


Να πω τη μαύρη μου αλήθεια ποτέ μου δε συμπάθησα την εορταστική ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Όπως ποτέ μου δε κατάλαβα γιατί πρέπει να ξεφαντώσω ντε και καλά τις Απόκριες ή να πλακωθώ στα σπληνάντερα την Τσικνοπέμπτη. Λες και τον υπόλοιπο χρόνο έτρωγα χόρτα και βολβούς. Επίσης ποτέ δεν είδα με καλό μάτι το "πρέπει να βγω και να διασκεδάσω επειδή είναι Σάββατο". Ούτε χώνεψα το γιατί να μη  μπορώ να φάω μελομακάρονα τον Αύγουστο και κουραμπιέδες τον Απρίλιο. Παρένθεση εδώ για να χαιρετίσω με σεβασμό την κυθηραϊκή παράδοση που θέλει τις μακαρούνες(έτσι λένε τα μελομακάρονα) και τους κουραμπιέδες να κυκλοφορούν στο νησί όλο το χρόνο. Τέλος παρένθεσης. επιστρέφω στο θέμα. Δε λέω ότι δεν τα έκανα ποτέ όλα αυτά και ήμουν και είμαι ένας αμετανόητος αντικομφορμιστής.

Άλλωστε είναι πολύ γλυκός ο πειρασμός να μπεις σε ένα κοπάδι όπου θα είσαι εντελώς άβουλος και θα σε οδηγούν όπου θέλουν οι άλλοι. Είσαι έτσι και ηλίθιος και ευτυχισμένος.  Δε λέω να μοιρολογάμε χριστουγεννιάτικα και να μη στολίζουμε. Αυτό είναι άλλο άκρο. Αλλά αυτό το (παίρνω φωνή τσιριχτή και ηλίθια)"πόσο χαίρομαι που είναι Χριστούγεννα, ψωνίζω ό,τι βρω μπροστά μου ,είμαι τρελά χαρούμενος γιατί είναι εορταστική περίοδος, τρώω και πίνω μέχρι πλύσης στομάχου στα ρεβεγιόν, γιατί έτσι γίνεται αυτές τις ημέρες", ε, είναι μια ανοησία και μισή. Επίσης αυτή η βλακεία που ακούω "να γίνουμε καλύτεροι αυτές τις ημέρες και να σκεφτούμε και τους άλλους" μου δίνει στα νεύρα. Δηλαδή εκτός των δύο αυτών εβδομάδων όλο τον υπόλοιπο χρόνο δε πειράζει που είμαστε μαλάκες και παρτάκηδες. Καταπληκτικά. Λοιπόν, το λέω από τώρα, ούτε τρελά χαρούμενος θα είμαι τα Χριστούγεννα, ούτε γεμάτος ελπίδα στις 00:01 την πρώτη Ιανουαρίου και τη τσικνοπέμπτη θα πάω σε vegan εστιατόριο να φάω. Και το Πάσχα θα ψήσω ρέγγα. Επίσης θα κοιτάξω να μην είμαι ανυπόφορος παλιάνθρωπος και εγωιστής τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου. Που είναι και περισσότερες. Ε, μα πια με τις βλακείες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...