Πέμπτη 21 Ιουλίου 2022

Εμένα;

 


Όταν ακούς κάποιον να λέει, "μα να μου μιλήσει/φερθεί εμένα έτσι;" να ξέρεις ότι έχεις απέναντί σου ένα τουλάχιστον προβληματικό άτομο. Αυτό το "εμένα" είναι και η ρίζα πολλών προβλημάτων σήμερα. Δηλαδή σε κάποιον άλλον θα μπορούσαν να φερθούν ή να μιλήσουν άσχημα αλλά όχι και σε "μένα". Εγώ είμαι το κάτι άλλο, το εξαιρετικό. Πώς γίνεται να μην αναγνωρίζουν την αξία μου τη μοναδική, τις θυσίες μου τις ανιδιοτελείς κλπ. Αλλά και μόνο που βάζεις αυτό το "εμένα" η αξία, η ανιδιοτέλεια, οι θυσίες και ό,τι άλλο καλό νομίζεις πως έχεις έχουν πάει περίπατο. Γι' αυτό καλύτερα να αναρωτηθείς "γιατί έδωσα το δικαίωμα να μου μιλήσουν/φερθούν έτσι;". Με αυτό τον τρόπο τουλάχιστον θα γλιτώσεις την επόμενη φορά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η σιωπή

  Η σιωπή που επικρατεί από το βράδυ της Μ. Πέμπτης έως και το πρωί του Μ. Σαββάτου δεν πρέπει να μας παραξενεύει και να μας τρομάζει. Είναι...